Toon posts:

Weining servers Battlefield 2 onder vista

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
;( Ik heb afgelopen woensdag een laptop gekocht met daarop windows vista.

Nou knal ik Bf2 op mijn toppie, en alles gaat perfect..... in tegenestelling tot wat ik verder allemaal lees......

Dus de patch 1.4 er op Gamespy er op, en nu on-line knallen maar........
Dus ik ga naar het Multiplayer gedeelte in het hoofdscherm van Bf2, en dan gaat hij servers zoeken, en krijg ik er maar een stuk of 30.... Normaal waren dit er 100x meer???

Ik had gamespy nog niet gedraait dus dit wilde ik eens gaan doen, alleen nu download hij de nieuwste versie wel (want mijn systeem gaf aan dat er een nieuwe update was) en wanneer hij volledig binnen is doet hij er niks meer mee......

Kan dit een reden zijn (dat ik de nieuwste Gamespy niet heb) van mijn probleem??

Wat ik daarna nog heb, is dat als ik een server binnen kom, dan begint de game en word ik er bijna gelijk uit gekickt.... Met een melding (die ik overgens niet onthouden heb..... 8)7 8)7)

WATZ GEBEURT PEEPZ....... ik ben redelijk verslaaft!!!!!
HELP MIJ!!!! |:( |:( 8)7 8)7 ;( ;( :'( :'(

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Probeer nogmaals en schrijf die error eens op.

Ook is er iets mis met je emoticongebruik, ge krijgt niet meer aandacht als ge meer emoticons typt, integendeel zelfs.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-11 19:13

sHELL

VR "connoisseur"

Uche, omdat de meeste servers nu patch versie 1.41 draaien in plaats van 1.40?

http://www.gamershell.com/download_16477.shtml

For the record, er zijn momenteel 97 publieke BF2 servers online met in totaal 4,235 spelers.

[ Voor 27% gewijzigd door sHELL op 30-11-2007 14:54 ]

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Verwijderd

Topicstarter
Na even nagekeken te hebben ben ik al in het bezit van patch 1.41 en ik heb hem al geinstaleerd, maar nog steeds gezeur.........

Verwijderd

Bekijk onderstaande link even:

http://www.tweakguides.com/BF2_3.html

Zie het Windows Vista Users gedeelte.

Verwijderd

Topicstarter
Oke dank je wel.
Ik heb inderdaad ook problemen met punkbuster, maar daarnaast kom ik achter het volgende:

Ik heb de nieuwste patch 1.41 gedownload en gepatchd, maar dan kijk ik op mijn hoofdscherm in Bf2 en dan staat er versie 1.12....... Ik snap er helemaal niks van.....
Daarom heb ik dus problemen......

En kan iemand een duidelijke (NL) instruktie geven wat nou te doen met die PnkBstrA.exe..... Het is dus op te lossen, maar ik snap er niet heel erg veel van......
Pagina: 1