Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MartijnDutch
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-10 20:25
Hallo,

ik ben op zoek naar een PDA waar je niet mee kunt bellen. Maar dus wel via wifi kan internetten, agenda syncen etc. etc. Gewoon om de simpele reden dat ik niet met een baksteen wil bellen, plus dat mn telefoon van het werk is en er toch geen data abo bij zit (wat wel weer jammer is natuurlijk!) Wie weet welke ik moet hebben (natuurlijk ook nog betaalbaar - of 2e hands goed verkrijgbaar), want het lijkt wel of overal een gsm of gps inzit :(

Groeten,

Martijn

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11 22:34

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

PDA's met alleen WiFi zijn overal te krijgen. Het is echt niet zo dat alle PDA's GPS en GSM hebben.

Kijk maar eens rond bij de grote merken.
Of in de pricewatch.

[ Voor 76% gewijzigd door Maasluip op 30-11-2007 12:48 ]

Signatures zijn voor boomers.

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je niets hebt kunnen vinden via bijvoorbeeld google, wikipedia of de GoT-search&pricewatch-search, er zijn genoeg mogelijkheden:

Palm TX, diverse Fujitsu Siemens Pocket Loox, een aantal modellen van HP, Asus enzo... Ik denk niet dat je de mogelijkheden met je vingers zult kunnen tellen. Als je ook tweedehands niet reg vind zullen je tenen ook niet meer voldoen.

[ Voor 24% gewijzigd door begintmeta op 30-11-2007 12:53 ]

• MartijnDutch
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-10 20:25
Natuurlijk kan ik er wel vinden, maar sorrie ik had wat duidelijker moeten zijn: wie heeft er goede ervaringen met een specifiek model?

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik heb goede ervaringen met Palm, maar ik weet niet of ik nu nog wat van Palm zou kopen, wat PDA's betreft zit daar niet veel beweging in de laatste tijd.

Trouwens wat ervaringen met PDAs betreft kun je op dezelfde wegen als net veel meer resultaten vinden dan je hier nu kunt krijgen, als je dan specifieke vragen hebt kun je die weer het beste hier neerzetten.

[ Voor 43% gewijzigd door begintmeta op 30-11-2007 12:58 ]

Verwijderd

Is een iPod Touch geen leuk alternatief wellicht? Heeft ook een agenda en wifi...

• Jofel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-09 12:41
Tja, ik ben dol op mijn Fujitsu Siemens Loox N560 maar helaas pindakaas stopt Fujitsu Siemens met de PDA's. En hij draait op windows mobile 5 en er is geen update beschikbaar.

Maar ik heb hem nu iets meer dan een jaar en dit specifieke model werkt super.
Ken je trouwens deze site al:
http://www.pdadb.net/

Daar kun je gemakkelijk een paar modellen vinden die voldoen aan jouw eisen.

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 14:47
Superlangzaam schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:43:
Gewoon om de simpele reden dat ik niet met een baksteen wil bellen...
er zijn tegenwoordig genoeg pda's mét belfunctie die heel erg klein zijn.

...less is more

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Waarom zou je er per sé geen telefoon functie op willen hebben? Elke PocketPC met Windows Mobile heeft gewoon die optie om de telefoonfunctie uit te schakelen (vliegtuigmodus, dus dan schakelt de GSM module zich helemaal uit). Dan zit de functie er wel op, maar gebruik je hem niet.

Edit; ah, niet genoeg gelezen. Maar wat funk-e zegt; er zijn genoeg kleine telefoontjes/MDA's/PDA's die doen wat jij wil en die klein zijn. HTC Touch (Dual) bijvoorbeeld. Kijk eens rond bij HTC, ze hebben vast wel iets van jouw gading.

[ Voor 29% gewijzigd door Peedy op 30-11-2007 12:59 ]

Verwijderd

Het beste is om inderdaad gewoon eens rond te gaan kijken op vergelijksites of even een winkel in stappen. De smartphones van tegenwoordig zijn erg klein dus dat zou zoals hierboven ook vermeld wordt ook een overweging kunnen zijn.

Dit topic gaat dicht want er valt hier verder niet veel over te discussieren; jij moet er mee lopen dus jij moet kiezen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.