Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Zijn er alternatieven voor de Sony NW-S700F serie? Deze portable mp3 speler die al een tijdje op de markt is heeft de mogelijkheid om actief omgevingsgeluid weg te filteren ("noise cancelling"). Ik kan verder geen mp3-spelers vinden die dit ook kunnen. Bestaan die (liefst met radio en ook zo lekker klein)?

PS zie dit 'inhouse-review' van de NW-S703F om een beeld te krijgen van het appraat:
[Review] Sony NW-S705F (2GB)

[ Voor 21% gewijzigd door tbenschop2 op 30-11-2007 12:38 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er zijn maar zeer weinig spelers die noise cancelling hebben. Op de een of andere manier is het niet echt aangeslagen. Ik zou zo eigenlijk geen spelers kunnen noemen. Bij de gevestigde merken zul je ze niet vinden.

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Toch blijkt het echt te werken: in elke review die ik lees is men enthousiast erover. Ik denk dat ik vandaag de 706F maar aanschaf.

Waarom ik toch vraag naar alternatieven: het blijft een duur apparaat, en je moet gebruik maken van Sony's eigen software. Met name dit laatste vind ik een groot minpunt. Maar goed, het weegt voor mij niet op tegen de voordelen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb er ook wel aardige dingen over gehoord. Probleem is denk ik een beetje dat de meeste mensen hier niet echt behoefte aan hebben. Anders hadden wel meer fabrikanten deze feature geïmplementeerd.