Xp installeren op vista laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sonyfreakje
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Goedemorgen allen ,

Ik heb een nieuwe laptop gekocht , een Toshiba g40-10z . Daar zit standaard Windows Vista Ultimate op geinstalleerd. Nu ben ik er enkele dagen op aan het werken en het valt me erg tegen dat de laptop langzaam is op windows Vista.

Nu zou ik graag windows xp profesional er op willen zetten aangezien ik deze nog met licentie heb liggen . Ik heb alleen op de website van toshiba gekeken en er staan alleen nog maar vista drivers.

Is het mogelijk om windows xp te installeren en daarna de windows vista drivers en applicaties te gebruiken ? of zijn deze echt alleen maar voor vista ?

Ik heb wel al de sata drivers te pakken , videokaart is het probleem ook niet. Maar de applicaties van toshiba moet ik toch echt kunnen gebruiken .

Misschien heeft iemand hier ervaring mee.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:21

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Welk specifieke software wil je draaien van Toshiba? Heb je zelf al gezocht en geprobeert of het wil werken? Beste optie is kijken via trial and error. Wil het niet installeren of draaien, dan is het helaas. Ik zie eigenlijk niet waarom het niet zou werken.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

sonyfreakje schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:35:
Nu ben ik er enkele dagen op aan het werken en
het valt me erg tegen dat de laptop langzaam is op windows Vista.
Komt omdat Vista zich eerst nog even moet 'innestelen'
Als je nog een weekje geduld zou hebben, zou je moeten merken dat alles zichtbaar vlotter is

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• sonyfreakje
  • Niet online
ja ik heb nu van iemand al een ander type nr door gekregen wat ook zou moeten werken .

maar ik ga het gewoon eens proberen .

• sonyfreakje
  • Niet online
Ging toshiba maar is het zelfde doen als Sony bekijk dit maar eens

http://support.vaio.sony....x.asp?site=voe_nl_NL_cons

DOWNGRADE VOOR WINDOWS VISTA.