[PW] Zoekfilter niet volledig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
In Categorie Headsets kun je in het zoekgedeelte bij Merk maar een klein aantal merken kiezen. In elk geval lang niet alle merken die genoemd staan tussen de producten. Enig idee hoe dit komt? Onder andere Jabra, Logitech en Motorola kun je niet selecteren, terwijl er wel veel van hun producten tussen staan.

Ik weet niet of dit puur met deze categorie te maken heeft, of dat het vaker voorkomt. Maar het viel mij op. Nu is deze categorie vrij overzichtelijk (weinig artikelen) maar als het bij andere ook voorkomt, kan het misschien wat onpraktisch zijn. Het lijkt mij de bedoeling dat je op elk genoemd merk kunt filteren. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Omdat die categorie nog niet geheel is bijgewerkt. ;(

Je kunt helpen door via de link "Productinfo verbeteren" productinfo verbeteringen door te geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Oh god nu zie ik het, sorry :X Als ik eens tijd over heb, ga ik aan de slag ;) Niet dat ik verstand van headsets heb overigens, maar ik zal m'n best doen.

Misschien is het een idee om (Wikipedia-style) een lijst van producten zónder productinformatie te maken? Dan schiet het misschien wat sneller op. Nu moet je toevallig maar zien dat de specs et al ontbreken.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Graag d:)b

Je kunt het enig sinds zien in de categorie overzichten. Daar waar de specificaties leeg zijn, die producten zijn over het algemeen niet bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

wolkje schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:45:
Misschien is het een idee om (Wikipedia-style) een lijst van producten zónder productinformatie te maken? Dan schiet het misschien wat sneller op. Nu moet je toevallig maar zien dat de specs et al ontbreken.
Er zijn voor heel veel categorieen specificaties geautomatiseerd opgesteld. Dus er op zich vrij weinig producten zonder enige vorm van specificaties, maar er zijn er wel vrij veel waar de boel nog niet volledig is.

Daarnaast zijn op diverse plaatsen de specificatie-definities nog niet uitgebreid genoeg. Dus eigenlijk zou zo'n lijst dan vrijwel alle producten beslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Ah oke :) Het viel me nu gewoon op dat het "Product verbeteren" linkje rood was. Ik dacht dus dat dat betekende dat alle informatie ontbrak. Met dát soort "lege" artikelen zou je een lijst kunnen maken. Nooit is het me opgevallen dat dat linkje altijd (toch?) rood is :P En een lijst met niet volledig ingevulde (maar toch deels ingevulde) producten zal inderdaad veel te groot worden.

Duidelijk allemaal. Ik zal het eens in de gaten houden en specificaties toevoegen daar waar mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als het goed is staan de merken en typen nu wel netjes ingevuld voor deze categorie. :)
Pagina: 1