Toon posts:

gezocht playlist video programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor een een bedrijfspresentatie een bepaald programma nodig. Dit programma moet in een videobestand (bijvoorbeeld 60 minuten) vanaf minuut 3 tot minuut 40 afspelen en daarna naar het volgende videobestand gaan, en deze afspelen vanaf minuut 5 tot minuut 34. (de waardes die ik geef zijn maar een voorbeeld maar leggen mijn probleem redelijk uit)

Ik zoek dus een afspeelprogramma die dit kan?

Alvast bedankt.

• xtra
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-11-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 02:04:
Ik heb voor een een bedrijfspresentatie een bepaald programma nodig. Dit programma moet in een videobestand (bijvoorbeeld 60 minuten) vanaf minuut 3 tot minuut 40 afspelen en daarna naar het volgende videobestand gaan, en deze afspelen vanaf minuut 5 tot minuut 34. (de waardes die ik geef zijn maar een voorbeeld maar leggen mijn probleem redelijk uit)

Ik zoek dus een afspeelprogramma die dit kan?

Alvast bedankt.
Windows Media Encoder kan dit volgens mij maar dat is dan weer niet om af te spelen maar op (o.a.) een nieuw bestand te maken. Misschien kun je hiermee je bestand wel vooraf op maat maken om bij de presentatie te gebruiken.

offtopic:
Bekend probleem. Ik ben ooit wel eens begonnen aan een programma om presentaties te 'regisseren'. Een stapel PowerPointbestanden/videobestanden toevoegen en naadloos achter elkaar afspelen. Zeker last gehad van tijdgebrek want het is nooit afgekomen.

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 20:06
Eigenlijk geen antwoord op je vraag.. maar als het eenmalig is zou ik gewoon eventjes in de bestanden knippen met bijv. Virtualdub.

Verwijderd

Topicstarter
Geen tijd om te knippen (lees langzame computer icm kwalitatief groot videobestand), maar zoiets moet toch bestaan? Het hoeft niet naadloos te zijn. Maar ik moet gewoon een bepaalde "periode" in een videobestand afspelen, en zo een playlist te maken van die periodes in een paar videostanden.