Hi all...men eerste topic op got hier. ik zit geregeld bij pricewatch of nieuws maar nog niet op het forum en moet hierdoor er ook nog aan wennen hoe het er hier aan toe gaat. Ikzelf een domme belg
heeft jullie hulp nodig ivm waterkoeling! omdat ik weet dat jullie hier toch wel een pak over kennen!
(rap even zeggen...excuses als ik hier op een verkeerde plaats een topic heb voor geopend, of ik beter in een ander topic had geplaatst)
het zit dus zo:
ik heb nu altijd een low-mid end watersetje gehad die enkel m'n s939 x4200 cpu'tje moest koelen, dit lukte natuurlijk goed. maar nu heb ik al een tijdje geleden men setup wat opgewaardeerd en heb nu steken:
msi k9n sli platinum
amd x2 6000
2x ocz SoE pc7200
Asus 8800gtx
and so on
ik heb nu een nieuwe waterblok op m'n cpu zitten (nexxos bold pro als ik mij niet vergis) maar ook op mijn gpu nu (innovatek Cool-Matic G80-GTX)
natuurlijk vergt deze setup véél meer koeling dan mijn vorige
. mijn oude pomp was een dompelpomp van eheim 600 l/h ...nujah dit is niet goed genoeg meer heb ik gemerkt , zodus heb ik me 2dehands een"Laing DDC-PRO 12 Volt" aangeschaft. maar nu heb ik uiteraard nog een reservoir nodig.
ze hebben mij verteld dat ik niet zomaar elk reservoir kan nemen omdat deze niet allemaal de druk van deze pomp aankunnen!
mijn vraag dus: Welk reservoir raden jullie mij aan
hartelijk dank!
(rap even zeggen...excuses als ik hier op een verkeerde plaats een topic heb voor geopend, of ik beter in een ander topic had geplaatst)
het zit dus zo:
ik heb nu altijd een low-mid end watersetje gehad die enkel m'n s939 x4200 cpu'tje moest koelen, dit lukte natuurlijk goed. maar nu heb ik al een tijdje geleden men setup wat opgewaardeerd en heb nu steken:
msi k9n sli platinum
amd x2 6000
2x ocz SoE pc7200
Asus 8800gtx
and so on
ik heb nu een nieuwe waterblok op m'n cpu zitten (nexxos bold pro als ik mij niet vergis) maar ook op mijn gpu nu (innovatek Cool-Matic G80-GTX)
natuurlijk vergt deze setup véél meer koeling dan mijn vorige
ze hebben mij verteld dat ik niet zomaar elk reservoir kan nemen omdat deze niet allemaal de druk van deze pomp aankunnen!
mijn vraag dus: Welk reservoir raden jullie mij aan
hartelijk dank!