This too shall pass
hahahahahahahhaha.
Whatever.
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
...
[HlpDsK denkt na.... :z]Op dinsdag 13 februari 2001 22:51 schreef HlpDsK het volgende:
Ik vind dit wel een erg hoog onzingehalte hebben. Hmmz
Onzin? Een lolletje op zijn tijd moet kunnen.
LOL
Whatever.
sjees dit lijkt wel een islamitisch landOp dinsdag 13 februari 2001 22:51 schreef HlpDsK het volgende:
Ik vind dit wel een erg hoog onzingehalte hebben. Hmmz
niks mag, vooral geen humor
This too shall pass
Verwijderd
Zie jij een slotje dan? Miep niet zo.Op dinsdag 13 februari 2001 22:54 schreef sharkyOnline het volgende:
[..]
sjees dit lijkt wel een islamitisch land
niks mag, vooral geen humor
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
kom op hlpdsk, zulke dingen als "onzin?" moet je denken... ik bedoel, jij hoeft toch niet je aantal posts op te krikkenOp dinsdag 13 februari 2001 22:59 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Zie jij een slotje dan? Miep niet zo.
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
maar dat kan best kankerverwekkend zijn
dat is me al eens verteld
Verwijderd
Alleen dat het kankerverwekkend kan zijn is zwaar klote,
Verwijderd
Ik vind dit soort dingen ook grappig (nahja, tovallig deze is gewoon saai), maar wat ik leuk vind of niet heeft er niks mee te maken.
Het probleem is gewoon dat als er straks 10 van deze topics staan het gewoon een onzinforum is.
- Als ik deze op slot gooi ben ik de tiran.
- Als ik deze openlaat, ben ik partijdig als ik een andere wel sluit.
Lekker is dat
Ik laat deze _voorlopig_ open .. maar als het weer nergens over gaat straks .. sja.
Verwijderd
Nou...Op dinsdag 13 februari 2001 23:00 schreef ALH het volgende:
[..]
kom op hlpdsk, zulke dingen als "onzin?" moet je denken... ik bedoel, jij hoeft toch niet je aantal posts op te krikken
Zelf post ie genoeg onzin.
Verwijderd
Ik vind dit soort dingen ook grappig (nahja, tovallig deze is gewoon saai), maar wat ik leuk vind of niet heeft er niks mee te maken.
Het probleem is gewoon dat als er straks 10 van deze topics staan het gewoon een onzinforum is.
Lekker is dat
Ik laat deze _voorlopig_ open .. maar als het weer nergens over gaat straks .. sja.
Ach mens zeur niet zo....
laten we het daar ook niet meer over hebben. das zinloos en daar heb ik deze topic ook niet voor geopend
This too shall pass
Verwijderd
En het is ook een heel leuk humoristisch plaatje.
Verwijderd
WAT IS ONZIN EN WAT IS GEEN ONZIN
Nogmaals.. de kroeg sluiten is
ARSEWIPE!! Hahahahaha!!!! Vette afkorting!!
En moet je die lange closetrol zien dan WHOEEEEEHAhahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Verwijderd
ThnxOp dinsdag 13 februari 2001 23:26 schreef FrankGuthrie het volgende:
Kroeg blijft dicht punt uit!!!
www.onzinforum.nl
En in de Sig van HBM staan er nog een paar.
Verwijderd
[no offense mode]Op dinsdag 13 februari 2001 23:07 schreef HlpDsK het volgende:
Het gaat er om dat er dus een algeheel zero-tolerance beleid is ingevoerd op alle fora. Geen onzin punt. En toch meent iedereen elke keer uit te moeten proberen waar het randje ligt.
Lekker is dat
Sprak de volgens mij de ooit grootste onzin poster aller tijden
[/no offense mode]