Toon posts:

driver nvidia 8600m GS voor XP

Pagina: 1
Acties:
  • 722 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Matched: fujitsu, siemens, 2528
Goedenavond,

ik heb net een nieuwe laptop fujitsu siemens amilo 2528 gekocht met AMD 64x2 processor , 2gb geheugen en gforce 8600m GS 256. Heb er xp op gezet, maar dat levert de nodige problemen op. Nu heb ik het hele systeem aan de praat, maar als ik 3d render/tekenprogrammas wil gebruiken gaat het mega traag, schokkerig en flipt het beeld soms volledig. Heeft iemand een idee wat hier achter steekt? Ik heb al op diverse fora en ook Nvidiasite zelf gekeken, maar niets lukt. ook de nieuwe driver 169.09 beta zegt als ik m wil installeren dat hij geen driver kan vinden :S

Ligt het aan de software, de driver, xp+driver of is er iets anders aan de hand. Wie o wie kan mij hiermee helpen. Heb al veel mensen hierover gehoord, dus misschien is er hier een reddende engel.

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-05 11:44

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Geen matches
De drivers voor graka's van laptops worden door de eigen fabrikant van de laptop uitgebracht. Dat doet nVidia niet, dus je moet even op hun eigen site kijken :klikje naar support site

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:26
Geen matches
Barres B. schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:04:
De drivers voor graka's van laptops worden door de eigen fabrikant van de laptop uitgebracht. Dat doet nVidia niet, dus je moet even op hun eigen site kijken :klikje naar support site
Fout, OEMs lopen maanden achter -> www.laptopvideo2go.com is the place to be!

Verwijderd

Topicstarter
Matched: fujitsu
Ja Fujitsu geef geen ondersteuning om drivers voor deze laptop voor XP omdat hij speciaal is gemaakt voor vista:S Ik heb ook al drivers van tweakforce gebruikt maar die houden de kaart ook nog traag als een pad. Dan nog maar even wachten tot video2go het weer doet.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Geen matches
Even in deze lijst op guru3d.com kijken. De 'getweakte' drivers bevatten vaak support voor mobiele videokaarten. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-05 11:44

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Geen matches
GENETX schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:25:
[...]

Fout, OEMs lopen maanden achter -> www.laptopvideo2go.com is the place to be!
Wat is daar zo fout aan?.. ze worden nog steeds aangeboden door de fabrikant, ik heb niks gezegd over dat de drivers up to date zouden zijn. Een variant om ook drivers te vinden is inderdaad ook die site, die was ik gewoon even vergeten.

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

Pagina: 1