1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Dan gaat de andere dicht
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
je zou bijv een ticket bij google kunnen indienen..
@hierboven dat werkt niet altijd..
Heb vaak genoeg dat mijn sessie ( temp files niet opgeruimd ) nog openstaat op een andere werkplek.
[ Voor 44% gewijzigd door Security op 29-11-2007 21:20 ]
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Waarom denk jij dat deze vraag hier niet hoort? Het is toch een vraag waar iemand hier antwoord op zou kunnen hebben? Het is een veel gebruikt emailaccount, dus...Security schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:18:
Ik denk niet dat die vraag hier hoort..
@hierboven dat werkt niet altijd..
Heb vaak genoeg dat mijn sessie ( temp files niet opgeruimd ) nog openstaat op een andere werkplek.
Weet wel niet wat de limiet is, ik gok een stuk of 3-4 (naar eigen ervaring)
zo kan je bijna elk topic hier wel sluiten, gewoon mailen naar de support van je fabrikantSecurity schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:18:
Ik denk niet dat die vraag hier hoort..
[...]
[ Voor 46% gewijzigd door Fire69 op 29-11-2007 21:22 ]
Computer staat gewoon aan. Heb ik niet uitgedaan... Zoals ik zo vaak vergeet (ja, sorry, slecht voor het milieu, maar ik vergeet het soms).Gizz schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:19:
Als het goed is heb je op je werk allemaal een eigen account. Iemand anders die inlogt op de betreffende pc zal dan niet in jouw g-mail terecht komen.
Dus iemand die in die ruimte binnenkomt, ziet een computer die aanstaat met een Gmail account die openstaat. En deze wil ik eigenlijk dichthebben, maar ik vergeet dat zovaak...
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Stel dan in ieder geval in dat je workstation na X minuten inactiviteit wordt gelocked.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Dan zou ik me beginnen zorgen maken, want dat wil zeggen dat - terwijl jij op je pc aan het werken ben - er iemand op een andere pc inlogged op jouw gmail-accountMalantur schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:25:
Ik heb tegenwoordig vaak dat hij midden in een sessie zegt dat ik uitgelogt ben omdat de account nog eens is ingelogt...
Mijn collega's zijn betrouwbaar hoor... :-) En bovendien kan ik niet bij gegevens waar mijn collega's met hun eigen account niet bij zouden kunnen.Gizz schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:25:
Het milieu zou mijn minste zorg zijn als er een systeem open en bloot 24/7 draait![]()
Stel dan in ieder geval in dat je workstation na X minuten inactiviteit wordt gelocked.
Maar voor het gevoel vind ik het fijn dat ik mijn 'privé-mail' uitlog...
Maar ik zie dus dat er geen andere optie zit dan er gewoon aan denken in het vervolg.
Dus dan is het toc wel mogelijk om op afstand uit te loggen.Fire69 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:31:
[...]
Dan zou ik me beginnen zorgen maken, want dat wil zeggen dat - terwijl jij op je pc aan het werken ben - er iemand op een andere pc inlogged op jouw gmail-account
*verandert password meteen