HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Of gewoon het hele artikel weghalen? Epic heeft expliciet gezegd dat het geen public patch is, laat staan dat je hun site direct mag linken...
Weet niet hoe graag Tweakers.net de gamestudio's te vriend houdt, maar dit helpt er iig niet aan mee....
Weet niet hoe graag Tweakers.net de gamestudio's te vriend houdt, maar dit helpt er iig niet aan mee....
Dan moeten ze dat kenbaar maken en al helemaal niet op een publiek toegankelijke server zetten. Wij kunnen er niks aan doen dat Epic dan zo omgaat met hun updates, dan hadden ze die handel achter een private server of log-in moeten zetten of andere maatregelen moeten treffen om een patch die niet voor het publiek bedoeld is, online te zeten.MikeN schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 21:22:
Of gewoon het hele artikel weghalen? Epic heeft expliciet gezegd dat het geen public patch is, laat staan dat je hun site direct mag linken...
Het is kenbaar gemaakt in de mail waarin de link staat. De patch is bedoelt voor de mensen op de ut3servers mailinglist, en alles achter een login knallen heeft weinig zin (want zeg nou zelf, wat is het verschil tussen een onbekende url of een onbekende url met onbekende login, niets, zolang je de url niet kent kun je niet downloaden) Om de mail erbij te pakken:Robin schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:25:
[...]
Dan moeten ze dat kenbaar maken en al helemaal niet op een publiek toegankelijke server zetten. Wij kunnen er niks aan doen dat Epic dan zo omgaat met hun updates, dan hadden ze die handel achter een private server of log-in moeten zetten of andere maatregelen moeten treffen om een patch die niet voor het publiek bedoeld is, online te zeten.
Hi all. We've got a UT3 patch ready to go. You can download it from:
<...>
While we feel pretty good about this patch, we're calling it
beta for the time being. Please don't distribute it beyond your own servers or
make it generally available to the public.
Ik heb die mail niet gezien, maar ben wel tegen de link aangelopen. Als wij een link tegenkomen die voor ons interessant is, dan posten we die. Dat is hetzelfde als een betrouwbare bron inside informatie verschaft. Moeten we dat dan ook voor ons houden? Dit is nieuws en dus posten we het.
Zo kun je ook wel torrents bij nieuwsartikelen gaan zetten wanneer je een nieuwartikel hebt dat de laatste Windows versie gelekt is ;-)
Ik zal Epic eens de hint geven dat ze het misschien achter een wachtwoordje moeten zetten zodat het ook duidelijk is voor jullie dat ze het niet waarderen als ze geslashdot worden....
Ik zal Epic eens de hint geven dat ze het misschien achter een wachtwoordje moeten zetten zodat het ook duidelijk is voor jullie dat ze het niet waarderen als ze geslashdot worden....
Ik begrijp echt niet waar jij je zo druk om maakt. Als Epic besluit om een patch via de mail te verspreiden kan je zeker van weten dat een voor het publiek toegankelijke link snel uit zal lekken. Zolang updates blijven lekken, blijven wij posten. It's that simple.
Pagina: 1