Ik had vandaag de opdracht om wat html te rammen op mn stage. En nu heb ik 90% van wat ik aan html / css ken / kan op me zelf geleerd. Ik zit wel op een multimedia opleiding maar daar begonnen ze al met hun oren te klapperen als ik het had over het absolute positioneren van elementen in relatieve elementen.
Maar goed, toen mijn begeleider mijn css onder ogen nam kwam er de opmerking dat ze niet willen hebben dat ik underscores gebruik in mijn classes als in: class="container_left" etc.
Ik was het daar niet mee eens omdat ik dit al 3 jaar gewoon doe, en er nooit een probleem is ontstaan daardoor. Maar het bleef bij de melding dat hierdoor complicaties optraden.
En dat is allemaal leuk en aardig, maar nu weet ik nog niets....
Mijn vraag dan ook:
Een underscore in een class of id mag dat nu wel of nie?
Na wat (minimaal) ge google kan ik alleen maar terug kunnen vinden dat dit niet een valideert op css 1 code....
btw. zij werken daar met asp .net
Maar goed, toen mijn begeleider mijn css onder ogen nam kwam er de opmerking dat ze niet willen hebben dat ik underscores gebruik in mijn classes als in: class="container_left" etc.
Ik was het daar niet mee eens omdat ik dit al 3 jaar gewoon doe, en er nooit een probleem is ontstaan daardoor. Maar het bleef bij de melding dat hierdoor complicaties optraden.
En dat is allemaal leuk en aardig, maar nu weet ik nog niets....
Mijn vraag dan ook:
Een underscore in een class of id mag dat nu wel of nie?
Na wat (minimaal) ge google kan ik alleen maar terug kunnen vinden dat dit niet een valideert op css 1 code....
btw. zij werken daar met asp .net