Toon posts:

Aankoop laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar mensen,

Ik ben van plan om dus een laptop te kopen en m'n pc weg te doen.
Ben uitgekomen bij Zepto en vroeg me af wat andere mensen van deze prijs en configuratie vonden, en of iemand misschien iets beters / goedkopers weet.

Naja, in ieder geval ben ik dus van plan om dit te kopen;

Znote 3415W - Gamer
Configuratie
Geen besturingssysteem
Keyboard Znote 2x25 zwart US
15,4" WXGA 1280x800 - 3415W
NVIDIA® Geforce 8600M GT
1.50 GHz Intel® Core™2 Duo T5250 667MHz 2MB
2GB (2x1024) DDR2 667/PC5300 SODIMM, Zepto
120GB 7200rpm SATA Harddisk Samsung®
9 Cell Batterij Znotes 3xxx
Zepto Zpro 300Mbit Wifi Kaart (ABGN)
SAMSUNG DVD-RW DL
AC Adapter 3xxx/6xxx series
24 maanden pick up & return garantie

€1.061,45

Is dit een goede prijs/kwaliteit verhouding volgens jullie, of weten jullie misschien iets beters?
Het gaat mij er vooral om dat ik de laptop makkelijk overal mee naartoe kan nemen en dat ie aardig games kan draaien.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Mooie config wel! Denk er wel aan dat je er nog 'n OS bij moet hebben/ kopen..

Voor de rest weet ik niet wat je budget is.. Als dat rond de 1000,- ligt is 't een goede config!
Als je nog wat extra te besteden hebt, zou ik je een wat betere proc gaan aanraden :)
Tevens weet ik niet of zo'n 9 cell uitsteekt, wat de portabiliteit zou verminderen.. Maarja 16,- :9
(Zepto heeft ook nog 14,1" laptopjes, die nog minder wegen heh!)

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 29-11-2007 19:30 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, bedankt voor je reply.
Ik zat eigenlijk ook na te denken over die proc, maar een T7250 is ook meteen weer 100 euro duurder en dan heb ik helaas op dit moment net niet.

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Je zou ook een Compal notebook kunnen overwegen. Zie bijvoorbeeld dit topic.

Verwijderd

Top, behalve de cpu :P
Je hebt betere specs voor lagere prijs, maar dan heb je niet alle extra's.. Bijv bij jouw config heb je een 7200rpm hd, 9 cells accu en wireless N, alledrie hele handige dingen.

Kijk ook even bij friesland-computers.nl, die hebben hele goede Compals. Je moet zelf even beslissen of je voor die extra's gaat of voor cpu power..
http://www.friesland-computers.nl/shop_detail.php?id=2081
bijv.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:52:
Top, behalve de cpu :P
Je hebt betere specs voor lagere prijs, maar dan heb je niet alle extra's.. Bijv bij jouw config heb je een 7200rpm hd, 9 cells accu en wireless N, alledrie hele handige dingen.

Kijk ook even bij friesland-computers.nl, die hebben hele goede Compals. Je moet zelf even beslissen of je voor die extra's gaat of voor cpu power..
http://www.friesland-computers.nl/shop_detail.php?id=2081
bijv.
Die laptop is gewoon die zepto, maar dan beter en goedkoper, heeft ook gewoon een 9cell + 7200rpm 120gb HDD en nog die T7250.

Denk dus dat ik voor die Compal ga.
BEDANKT!!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zie CSL Beleid, dit is dus niet helemaal de bedoeling hier. Je bent intussen al meermaals gewezen op het feit dat je eerst een kijkje dient te nemen in de FAQ en het beleid eer je een topic opent. Dat is niet voor niets, doe er dan ook dit keer iets mee. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.