Toon posts:

Hulp bij aankoop Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb de opdracht gekregen om een laptop te zoeken voor m'n vriendin.
Nu, ik heb hier weinig of geen ervaring mee (enkel met desktops).

Persoonlijk heb ik een paar deftige dingen gehoord over de Sony Vaio reeks
(meer specifiek had ik de Vaio AR51J T7250 in gedachten), maar weet dus
niet of deze correct zijn.

Kan iemand mij op weg helpen (wat zijn de beste merken, ...) hiermee?

alvast bedankt!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dude, dit is wel een heel erg karig topic...

CSL Beleid
Wat is er nu anders in CSL?
[BBG] Studenten notebook zomer 2007

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-01 14:15

nXXt

Carpe omnia

Allereerst de opmerking dat 'het beste merk' niet bestaat. Elk merk heeft voordelen en nadelen en voor een buitenstaander is het erg lastig oordelen welke voor- en nadelen voor jou van belang zijn. Zeker aangezien je niet vermeld hebt waarvoor de laptop gebruikt zal worden, wat het budget is en hoeveel waarde er aan bijvoorbeeld het design gehecht wordt.

Daarnaast vraag je enkel iets in de richting van 'wat moet ik kopen?', wat niet toegestaan is. Zie ook de beschrijving van de regels.

Om je toch nog een beetje te helpen, zal ik even snel aangeven wat je kunt doen.

1. Lees de Best Buy Guide voor Notebooks. Deze is eigenlijk voor studenten bedoeld, maar geeft je wel enig beeld over de technieken die momenteel te koop zijn.

2. Lees ervaringentopics en reviews hier op GoT en op NoteBookReview.com. Daarnaast zou je ook PC-shops langs kunnen gaan, al moet je voorzichtig zijn dat je niets aangesmeerd wordt.

3. Als je toch nog twijfelt over je keuze, houd je dan aan [url="[url]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1226743[/url]"]het beleid[/url]. Het is belangrijk dat je ook zelf aantoonbaar inzet toont.

Verder veel succes.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

helemaal mee eens, dit is niet meer volgens de policy dus gaat dit topic dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.