Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
Modem --> Wireless router --> Kabelpc en draadloze laptop
Dlink en linksys zijn goede merken voor draadloze routers.
Dlink en linksys zijn goede merken voor draadloze routers.
[ Voor 35% gewijzigd door SCIxX op 29-11-2007 17:09 ]
Wat SCIxX dus zegt.
Elke wirelessrouter heeft ook een switch ingebouwd.
Dus met een wirelessrouter kan je zowel draadloos als bedraad je internet naar je pc's sturen.
Elke wirelessrouter heeft ook een switch ingebouwd.
Dus met een wirelessrouter kan je zowel draadloos als bedraad je internet naar je pc's sturen.
Dank voor de snelle reactie.
Deze Linksys WRT54GL is goed aan te raden? Ik neem aan dat er meerdere laptops tegelijk op kunnen en de snelheid moet geen probleem zijn aangezien die tot 54mbps aankan!
pricewatch: Linksys WRT54GL (54Mbps, 4x 100Mbps, 1x 100Mbps)
Deze Linksys WRT54GL is goed aan te raden? Ik neem aan dat er meerdere laptops tegelijk op kunnen en de snelheid moet geen probleem zijn aangezien die tot 54mbps aankan!
Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
Zolang de snelheid van je internet het toelaat moet dat geen probleem zijn nee.Djensen35 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:21:
Prima routertje voor thuisgebruik. Alleen kan het bereik/verbindbaarheid (om het zo maar even te noemen nog wel eens tegenvallen) Als je deze daadwerkelijk gaat aanschaffen, overweeg dan om Tomato oid er op te draaien in plaats van de standaard softwareDjensen35 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:21:
Pagina: 1