Project iGi

Pagina: 1
Acties:

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:18

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Topicstarter
Ben van plan rommetje te halen, project iGi.
Alleen nou twijfel ik weer omdat een hele zooi lui van mijn clan dat ding afkraken als een kutgame...

Opinions plz??

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Verwijderd

Post nou eens in het juiste forum!

• BenJoep
  • Laatst online: 16-02 19:21
Project IGI is wel cool, maar er zijn al veel toppics geweest hierover..

Gebruik de search ff

| I've got permission to color outside the lines |

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

VET KOEL (hehehe... nee.. .kep m'n caps niet aanstaan... ook rust m'n pink niet op de shift)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ja search eens in dit forum, er was laatst nog een topic over... Staan veel meningen, veel positieve...

Maar het is wel een spel van 'uitspelen-wegleggen-vergeten'.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

ik heb het een keer gespeeld en vond het wel tof , alleen is het dus totaal missionbased, dus moet je missions doen ,maar de omgevingen zijn enorm en het is best nog wel moeilijk genoeg.

Verwijderd

Het is idd en goed spel en als je hem uitgespeeld heb gaat hij de hoek in omdat het zo linear als de pest is.
Je kan op gegeven moment dromen waar en hoe de mannekes lopen en dat is heel erg jammer van de game.
Maar overal heb ik me prima vermaakt met deze game :)

• cutter
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

www.sharkygames.com heeft een goede review geplaatst. Precies de reden waarom ik het spel bagger vindt. De AI is slecht. Leveldesign valt verder tegen, de interieuren van alle gebouwen zien er exact het zelfde uit. (VINEX nieuwbouwwijk deja vu)
Niet kunenn daven gaat vervelen als je voor de 10e keer het level moet doorlopen.
Hoe je ook sneaked, de enemies spotten je ook als je net boven een heuveltje vandaan kijkt.

Nee, geef mij maar NOLF of SOF.

Verwijderd

Ik vind het wel een leuk spel hoor.. Leuke maps..

En die niet kunnen saven functie valt best mee als je een beetje goed speelt >:)
Pagina: 1