Toon posts:

[iPod classic] Traag met firmware 1.0.3?*

Pagina: 1
Acties:
  • 468 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
er waren aardig wat problemen met de iPod classic met de harde schijf en batterij op firmware 1.02
Ik had gelukkig nergens last van maar ik heb sinds gister er firmware 1.03 op gezet, (Net uit) Bugfixes kunnen geen kwaad lijkt mij. Maar mijn iPod is echt stukken trager geworden. Eerst reageerde hij vrijwel meteen maar nu gaat hij zeker 2 keer zo langzaam. Ook het uitzetten gaat trager, normaal als je het play knopje even ingedrukt houdt gaat hij gelijk uit. Nu duurt dat ook nog eens 1/2 seconde langer.

Er staan zeker niet veel nummers op (5.80 gyg) dus daar ligt het niet aan. Hebben meer mensen dit probleem?

Mvg Lennart.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:58
Het ligt iig niet aan de hoeveelheid muziek die je erop zet. Je kunt proberen om de iPod te resetten en als dat niet werkt misschien te herstellen. Zie daarvoor dit handige artikel op de Apple support pagina's: http://www.apple.com/support/ipod/five_rs/.

Verder dit is pas je tweede post, dus het kan nog... ik wil je hierbij graag welkom heten op GoT :w Ik quote het algemeen beleid over de groeten doen:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
Ik zag dat de titel van je vorige topic ook al was aangepast. Ik heb de titel van dit topic aangepast naar: [iPod classic] Traag met firmware 1.0.3?. Let hier in het vervolg op bij het maken van een topic. Een goede topic titel zorgt ervoor dat iedereen meteen weet of het voor hem/haar interessant is, en iedereen weet meteen wat je bedoelt :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Ik heb mijn iPod Classic ook net geüpdatet naar versie 1.0.3 en ik heb niet de indruk dat hij trager gaat. Het uitzetten gaat inderdaad ook minder snel bij mij. Maar het bedienen zelf gaat nog steeds goed. Dus inderdaad misschien eens proberen resetten en anders je iPod herstellen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb herstellen gedaan via iTunes. Eerste keer gaf hij een onbekende fout. Na de 2e keer werkte hij wel. Dat heeft geholpen. Hij werkt prima maar, maar dat uitschakelen is dus gewoon een update? Wat overguns niet echt hoefde van mij.
Maar bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-10 12:42
Hij werkt volgens mij nog even snel, de feel is bij mij nog hetzelfe. Behalve het uitschakelen dan ja, die hebben ze van 2 naar 3 over gezet(helaas :( , vond het wel lekker! )

[ Voor 4% gewijzigd door stijnos1991 op 30-11-2007 08:27 ]