Toon posts:

paradigit extreme desktop (goeie aankoop?)

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zeg bij voorbaat, ik kan geen compleet systeem zelf in elkaar zetten maar ik wil binnenkort een desktop kopen met een 1000€ budget. ik zag deze bij de paradigit geadverteert. mij leken de specs heel goed voor de prijs, maar ik ben geen kenner. zitten er foute dingen aan?

==================
http://www.paradigit.nl/configurator.php?system=2120

QuadCore krachtpatser bij Paradigit! Voorzien van de nieuwste videokaart op de markt: de NVIDIA GeForce 8800GT voor een spectaculaire beleving. Tijdens onze actieperiode uitgerust met GRATIS TV-tuner (op=op) wat de mogelijkheid biedt om met MediaCenter tv-programma's te bekijken of op te nemen uit een digitale tv-gids.

Intel® Core™2 Quad Q6600
Legitieme Windows Vista® Home Premium
2 GB geheugen
500 GB harddisk
GeForce™ 8800GT 512MB

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-12-2025
het is een goede computer, maar je kan dezelfde computer voor minder geld krijgen zonder dat je hem zelf inelkaar hoeft te zetten.

veel winkels hebben een service die voor een paar tientjes de door jou uitgekoze onderdelen in elkaar zetten zodat jij het zelf niet hoeft te doen.
dus heb je voor minder geld de zelfde componenten, of je kan voor die 1000-, nog iets betere onderdelen nemen!
kijk dus even rond bij wat online shops, of zoek via de pricewatch een winkel uit die over het algemeen goedkoop uit de bus komt.

[ Voor 5% gewijzigd door detonated op 29-11-2007 16:24 ]

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-01 12:13

Flappiewappie

Hier nog meer

Hele nette prijs, en je heb garantie bij een fysieke winkel wat in mijn ogen altijd een pre is.

Dat wil niet zeggen dat het goedkoper kan, denk dat je dit wel kan samen stellen voor zon 800,- :P

Hier staat wat

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-01 17:13

TVL

350 Watt voeding is wat aan de lage kant. En de keuze voor 2x 2GB is ook raar als je niet voor Vista Ultimate kan kiezen. Bovendien zou ik niet voor een Quad Core kiezen maar een Dual Core 2 (E6750). Of je moet natuurlijke hele zware applicaties gaan draaien die hier wel gebruik van maken.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

dit soort topics gaan vanwege de policy dicht, omdat er verwacht wordt dat men de policy van het desbetreffende subforum doorleest voordat er een topic geopend wordt ga ik er geen extra sluitmessage tikken B)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.