Planet opzeggen

Pagina: 1
Acties:

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-11 21:43

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Topicstarter
Met de zoek functie kon ik geen groot Planet adsl topic vinden, dus dan maar even zo.

Ik stap over van Planet naar Orange. De lijn wordt komende zaterdag omgezet. Planet contract loopt af op 25 januari 2008. Zojuist werd ik gebeld door Planet dat ze m'n opzegging hebben ontvangen, , maar die mevrouw zei dat ze het niet nu al kunnen afsluiten omdat dan meteen de lijn wordt afgesloten. Ik moet persee 1 dag voordat het contract afloopt hun bellen dat het stopgezet moet worden :S. Wat is dit voor 'n onzin?

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-11 09:04
Tja, was zou het betekenen als ze je meteen afsluiten? Dat je meteen (of morgen) geen internet meer hebt. Dat wil je ook niet toch? Orange neem als het goed is de lijn over op je contractsdatum, of er iets voor zodat je geen dag zonder internet zit. En om zeker te weten dat je geen facturen meer krijgt van Planet is het verstandig om op het moment dat Orange werkt even met Planet te bellen om te controleren of je abonnement administratief ook echt opgezegd is.

pepernooot

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

dinkelover schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:14:
Tja, was zou het betekenen als ze je meteen afsluiten? Dat je meteen (of morgen) geen internet meer hebt. Dat wil je ook niet toch? Orange neem als het goed is de lijn over op je contractsdatum, of er iets voor zodat je geen dag zonder internet zit. En om zeker te weten dat je geen facturen meer krijgt van Planet is het verstandig om op het moment dat Orange werkt even met Planet te bellen om te controleren of je abonnement administratief ook echt opgezegd is.
Succes daarmee, zie mijn verhaal in Opzeggen Planet ADSL gaat moeizaam

[ Voor 12% gewijzigd door Slasher op 29-11-2007 15:16 ]

Elect a clown, expect a circus.

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Topicstarter
Net planet gebeld, zeer vriendelijke mevrouw aan de lijn die deze manier van handelen zelf ook niet snapte van haar collega, zij kon dus WEL de opzegging in werking stellen en ik ontvang binnen 5 tot 10 dagen een schriftelijke bevestiging. Het KAN dus wel bij Planet..

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Odysseus253 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:33:
[...]

Net planet gebeld, zeer vriendelijke mevrouw aan de lijn die deze manier van handelen zelf ook niet snapte van haar collega, zij kon dus WEL de opzegging in werking stellen en ik ontvang binnen 5 tot 10 dagen een schriftelijke bevestiging. Het KAN dus wel bij Planet..
Dat verhaal heb ik ook al een paar keer gehoord, hou het in de gaten in ieder geval!

Elect a clown, expect a circus.

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-11 09:04
Odysseus253 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:33:
[...]

Oei, nu heb je een probleem wellicht want nu gaat Planet de lijn waarschijnlijk slopen en zit je 3-4 weken zonder internet omdat Orange de lijn dus niet meer kan overnemen. Tenzij je dat geen probleem vindt is er nu niets aan het handje.

edit: sorry, niet goed gelezen. Had niet goed gezien dat je al bevestiging had dat Orange de lijn overneemt. Niets aan het handje dus.

[ Voor 14% gewijzigd door dinkelover op 29-11-2007 15:43 ]

pepernooot

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Topicstarter
dinkelover schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:37:
[...]

Oei, nu heb je een probleem wellicht want nu gaat Planet de lijn waarschijnlijk slopen en zit je 3-4 weken zonder internet omdat Orange de lijn dus niet meer kan overnemen. Tenzij je dat geen probleem vindt is er nu niets aan het handje.
Nee ze heeft overleg gehad met dr collega en het wordt pas per 25 januari 2008 stopgezet. Bovendien neemt Orange (als het goed is..) zaterdag de lijn over...
Pagina: 1