Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[search feat.req.] laatste reactie door user

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

in de search kun je zoeken op reacties van specifieke (bv. jezelf). Nu zou ik dit graag gebruiken om te zoeken op "wat is dat topic waar ik ergens vorige week-maand ook alweer in reageerde", of gewoon om mijn laatste reacties te zoeken (bv. als ik eventjes helemaal weg was). Echter, als je sorteert op data, dan sorteer je op data van het topic algemeen, en niet op data van die reactie specifiek van jou.

Dus... Is het mogelijk om een extra zoek-optie toe te voegen dat je op een bepaalde manier je laatste reacties terug kan vinden ipv topics waar je ooit in gereageerd hebt en waar andere mensen sindsdien veel in gereageerd hebben (idd, bij mijn search-op-data staan altijd van die massieve topics op de eerste plekken, wat de hele optie nogal nutteloos maakt).

Thanks!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 15:24

ThunderNet

Flits!

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Klik eerst op je usernaam, en dan op de hoeveelheid posts? Dan heb je al jouw posts onder elkaar. :)

Verwijderd

Topicstarter
Zo kan het natuurlijk ook, maar dan kan ik niet op bepaalde termen zoeken. :-p. Maar dat ding zocht ik inderdaad ook, zoveel knopjes hier. 8)7. Thanks!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

:*

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.