problemen met Gravis Xterminator onder win98se

Pagina: 1
Acties:

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 20:34

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Ik krijg die @$@%$@%^@#$%^$ gravis xterminator niet aan de praat. Had hiervoor de Gravis GRiP systeem gedeinstalleerd, alleen heeft ie niet alles gepakt. In de registry kan ik niet veel meer vinden, maar mijn xterminator geeft aan dat ie ok is, maar bij properties dan dat er niets aangesloten is, iemand een tip?

(de bijgevoegde cd bevat oude drivers, nieuwe gedownload, bevat alleen drivers voor de Xterminator digital, niet voor de xterminator)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:04

Muggie

8 pm

Hoe heb je die GrIP aan de praat gekregen ? Ik krijg het niet voor elkaar onder Win 98.

Dat teringding zegt dat de poort niet goed werkt maar ziet vervolgens in de Gravis software WEL die GrIP, alleen onder Windows (natuurlijk) niet. :(

PSN: mug_8pm

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

gewoon de digital drivers pakken werkt perfect

je wil ook de software om de keys te binden :?

die gebruik ik eerlijk gezegddt nooit, maar als je de digital installeert pakt ie alles

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Oude grip systeem krijg je zo aan de praat.
download van de ftpsite driverversie 2.10
Installeer die, ga in dos naar windows/system
en hernoem joyapp.cpl naar joyapp.cp_
en joy.bak naar joy.cpl.
en haal uit de registry gcc.exe.
Dan doet ie het bij mij.

Maar die xterminator doet het nog steeds niet, kan dit liggen aan dx8?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Bij de digital geeft ie dat ie niet connected is. Gaar systeem, ga het zo ff op kantoor hier proberen, kijken of de gamepad stuk is, of dat het een driver probleem is.

Geef hem nog 1 dag, anders ga ik hem ruilen.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

vreemd, bij mij diet ie het gewoon in W2K en bij 2 maten van me werkt ie ook gewoon onder W98

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Heb hem net hier getest...gamepad doet het wel, denk dat het komt door of dx8 of door mijn oude grip driver, denk dat ie ergens wat laat staan wat de xterminator niet lekker vind.
Maar heb je hem aan de praat onder dx8? want dan ligt het daar niet aan (helpt me weer iets verder)
Die oude grip doet een hoop rare dingen met drivers, ben bang dat ik een reinstall kan gaan doen van win98se (3 dagen werk :()
nee een ghost maken werkt niet :(

Kweet nu dat ie het dus doet, en ga hem dus niet terug brengen, tenzij hij het niet doet onder dx8, want dan heb ik er dus niets aan.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Heb hem nu ook geprobeerd op een andere station (win98se) met dx8, daar doet ie het ook, dus moet het maar eens gaan zoeken bij de oude GrIP drivers.
Hopelijk kan ik vinden waar het inzit, want ik heb echt geen zin in een reinstall.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Niemand verder een tip?

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Ok windows opnieuw geinstalleerd...doet ie het nog niet :(
en mijn oude live deed het gisteren nog steeds op dezelfde gameport (sb live)
ga maar eens proberen of de nieuwe drivers voor de live redding bieden

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Ok waarom weet ik niet, maar hij werkt nu.
Ben halverwege met alles opnieuw aan het installeren, belangrijkste staat er nu op.
De rest komt nog wel.

Pagina: 1