Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dat teringding zegt dat de poort niet goed werkt maar ziet vervolgens in de Gravis software WEL die GrIP, alleen onder Windows (natuurlijk) niet.
PSN: mug_8pm
je wil ook de software om de keys te binden
die gebruik ik eerlijk gezegddt nooit, maar als je de digital installeert pakt ie alles
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
download van de ftpsite driverversie 2.10
Installeer die, ga in dos naar windows/system
en hernoem joyapp.cpl naar joyapp.cp_
en joy.bak naar joy.cpl.
en haal uit de registry gcc.exe.
Dan doet ie het bij mij.
Maar die xterminator doet het nog steeds niet, kan dit liggen aan dx8?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Geef hem nog 1 dag, anders ga ik hem ruilen.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Maar heb je hem aan de praat onder dx8? want dan ligt het daar niet aan (helpt me weer iets verder)
Die oude grip doet een hoop rare dingen met drivers, ben bang dat ik een reinstall kan gaan doen van win98se (3 dagen werk
nee een ghost maken werkt niet
Kweet nu dat ie het dus doet, en ga hem dus niet terug brengen, tenzij hij het niet doet onder dx8, want dan heb ik er dus niets aan.
Hopelijk kan ik vinden waar het inzit, want ik heb echt geen zin in een reinstall.
en mijn oude live deed het gisteren nog steeds op dezelfde gameport (sb live)
ga maar eens proberen of de nieuwe drivers voor de live redding bieden
Ben halverwege met alles opnieuw aan het installeren, belangrijkste staat er nu op.
De rest komt nog wel.