Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Albumcovers weergeven

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Ik worstel al geruime tijd met een probleem met de mP3 speler in deze, overigens geweldige, telefoon.
Mijn MP3 bestanden zijn voorzien van alle details, zoals de albumnaam, releasedatum, artiest enz. Ook heb ik de albumcover en de songteksten in de MP3 tag ondergebracht. Deze gegevens voeg ik toe m.b.v. mediaMonkey.
Wanneer ik mijn verzameling op mijn PC afspeel middels iTunes, dan wordt alle informatie (behalve de songteksten) keurig weergegeven. Het albumcover wordt ook weergegeven zoals ik graag wil.
Wanneer ik nu, middels MediaMonkey, de telefoon synchroniseer zie ik dat de meeste nummers als onbekend worden weergegeven. Ook zijn er nummers die wél bekend zijn, waarvan de details zijn op te vragen en waarvan het albumcover tijdens het spelen ook wordt weergegeven. Van de onbekende nummers verschijnt enkel de bestandsnaam.

Ik heb al heel veel mogelijkheden geprobeerd maar nog niet dé manier gevonden om alle nummers door de telefoon te laten herkennen.
Is er iemand die hier een oplossing voor weet?

Groetjes,
Hans

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 14:47
over wat voor telefoon heb je het? 8)7

...less is more

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Welke telefoon bedoel je?

Waarschijnlijk bedoelde je een post in een bestaand topic te maken, in plaats van een nieuw topic te openen ;)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, ik heb een foutje gemaakt, het gaat om een Samsung U600.
Ik had het als een nieuwe vraag in het Samsung U600/U700 Topic bedoeld.
Kan het door iemand verplaatst worden?

Bedankt alvast.
Hans

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 14:42 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Stel je vraag maar opnieuw in het topic....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.