Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kan voeding niet vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 1.232 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een qmotion mediacenter precies zoals deze

http://www.aanbodpagina.n...edia_center_he_302010.asp

Nou is alleen mijn voeding kapot gegaan, nu wil ik die graag ergens bestellen online, maar ik kan er echt helemaal niets over terug vinden, misschien meer mensen die dit probleem hebben gehad en mij aan site kunnen helpen waar ik dit onderdeel kan bestellen.

Modelnummer voeding is:hp-g251gf3p
Merk Hypro wat ze mij verteld hebben of dit waar is weet ik niet.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat voor hardware heb je erin zitten? Gewoon standaard ATX? Want dan kun je kijken naar een lowprofile ding op bijv www.picco.nl. Als er een adapter aanhangt dan kun je gewoon een universeel ding kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:45:
Wat voor hardware heb je erin zitten? Gewoon standaard ATX? Want dan kun je kijken naar een lowprofile ding op bijv www.picco.nl. Als er een adapter aanhangt dan kun je gewoon een universeel ding kopen.
Ja ok maar wat je me nu vraagt daar snap ik niet veel van, de afmetingen moeten natuurlijk ook hetzelfde zijn. anders past het natuurlijkn niet, dus jij wil zeggen dat er niet percee een zelfde merk voeding in moet dat zou ook ene andere kunnen zijn.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:51:
[...]

Ja ok maar wat je me nu vraagt daar snap ik niet veel van, de afmetingen moeten natuurlijk ook hetzelfde zijn. anders past het natuurlijkn niet, dus jij wil zeggen dat er niet percee een zelfde merk voeding in moet dat zou ook ene andere kunnen zijn.
Als het niet past kun je het passend maken natuurlijk. De vraag is alleen wat voor voeding het is. Als ik erop zoek kom ik bij netcomponents uit (waar er geen info over gegeven wordt) http://www.netcomponents....f&r=1&d=1&pn1=hp-g251gf3p Heb je je daar al geregged om het ding proberen te kopen?

Verder, als het een ATX voeding is zijn er genoeg mogelijkheden om er wat in te bouwen. Is het een adapter, dan is er ook genoeg mogelijk. Maak anders eens wat fotos.

• ajw
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 10:55

ajw

Als ik het zo bekijk zijn de afmetingen van de voeding wel wat smaller dan een "standaard" ATX. Toch is een smallere variant ook verkrijgbaar volgens mij. Ik denk dat je daarom het beste de huidige voeding mee kan nemen naar een computerzaak.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:59:
[...]

Als het niet past kun je het passend maken natuurlijk. De vraag is alleen wat voor voeding het is. Als ik erop zoek kom ik bij netcomponents uit (waar er geen info over gegeven wordt) http://www.netcomponents....f&r=1&d=1&pn1=hp-g251gf3p Heb je je daar al geregged om het ding proberen te kopen?

Verder, als het een ATX voeding is zijn er genoeg mogelijkheden om er wat in te bouwen. Is het een adapter, dan is er ook genoeg mogelijk. Maak anders eens wat fotos.
kan ik het systeem niet bij jou komen afgeven dat jij er een nieuwe voeding inplaatst die werkend is.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:02:
[...]

kan ik het systeem niet bij jou komen afgeven dat jij er een nieuwe voeding inplaatst die werkend is.
Ghehe, ik kan je vertellen dat ik niet goedkoop ben ;)

Daarbij, er staat een site die het ding mogelijk heeft, probeer het gewoon via hen, al lijkt het niet direct voor particulieren te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem gevonden, nu nog ff ergens een creditcard regelen :P

http://www.censuspc.com/H...U-HP-G251GF3-pr-4525.html

• peeter123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-11 19:56
Als ik dat zo bekijk is het gewoon flexatx formaat. Deze zou bijvoorbeeld ook gewoon moeten passen.

Aopen FSP250-60SV(PF)

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:02:
[...]

Toevallig was ik ook op zoek naar die voeding. Het is geen Qmotion kastje maar een Hifi mediacenter kast (ook wel bekend als de Njoy 2005 van Paradigit).
Ik ga even kijken of de voeding code hetzelfde is als de Aopen/Censuspc link die hier staan

Wat is precies het probleem bij jou kast?
Die hier staat geeft een blauw knipperend power ledje op de kast als de voedingskabel er ingestoken wordt.

Bedankt alvast :Y)

inbouwen is voor veel mensen hier geen probleem. Let er wel op dat dit speciale kasten zijn met nogal wat lossen kabeltjes.
Vast wel iemand in je omgeving/tweakers die je hierbij kan helpen ;)

• binnenbuiten
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-04 13:00
De inporteur in nederland is quote die bouwt deze .

Je kan ze daar krijgen let wel op dit een groothandel hij kan je dus verwijzen naar een dealer.

http://www.quote.nl/

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
binnenbuiten schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 21:35:
De inporteur in nederland is quote die bouwt deze .

Je kan ze daar krijgen let wel op dit een groothandel hij kan je dus verwijzen naar een dealer.

http://www.quote.nl/
Net even op de website gekeken en ik zie bij de voedingen die Hipro en Aopen beide niet terug.
Bedoelde je de Hipro voeding of de Aopen?

Ik weet niet of de Aopen past, die Hipro lijkt de juiste

• binnenbuiten
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-04 13:00
Viper® schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 21:40:
[...]

Net even op de website gekeken en ik zie bij de voedingen die Hipro en Aopen beide niet terug.
Bedoelde je de Hipro voeding of de Aopen?

Ik weet niet of de Aopen past, die Hipro lijkt de juiste
Bel ze op dan hoor je het wel Tel Wil je vooraf meer informatie, neem dan contact op met onze
service manager de heer J.H. Averink, tel. (0541) 57 37 37

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 16:28

snooze

kinda busy atm.

weet iemand nog een leuke signature?

• tonykrij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-03-2018
Anders hier zijn ze ook te vinden.. Ik heb er net maar weer 5 besteld!

https://www.newpowersuppl..._pack-pr-140-c-0-p-1.html

Volgens gaan andere flex voedingen niet passen omdat er een speciale connector aan deze voeding zit voor de Front Display LCD. Op deze website is dat mooi te zien onderin waar alle connectors staan. Het uitbouwen is inderdaad heel lastig als je niet weet hoe de kast in elkaar steekt.

Thanks, Tony.

[ Voor 40% gewijzigd door tonykrij op 24-12-2007 02:39 ]

Verwijderd

Ik las onderstaand bericht. Zelf ben ik ook op zoek naar de HP-G251GF3P. De versie die wordt aangeboden op New Power supply is zonder de "P". Is deze ook geschikt voor 230V? Zo ja, heb je nog een voeding over aangezien je aangeeft dat je er 5 besteld hebt.

Gr. Rob
tonykrij schreef op maandag 24 december 2007 @ 02:36:
Anders hier zijn ze ook te vinden.. Ik heb er net maar weer 5 besteld!

https://www.newpowersuppl..._pack-pr-140-c-0-p-1.html

Volgens gaan andere flex voedingen niet passen omdat er een speciale connector aan deze voeding zit voor de Front Display LCD. Op deze website is dat mooi te zien onderin waar alle connectors staan. Het uitbouwen is inderdaad heel lastig als je niet weet hoe de kast in elkaar steekt.

Thanks, Tony.

Verwijderd

Ik ben van plan om deze voeding te bestellen, ze zitten ook in de alternate!
HIPRO HP-G251GF3 TATUNG P/N: 5775104022 250W
Misschien zijn er nog meer liefhebbers??
brengt nl de verzendkosten naar beneden, ik waag er nog wel een mail aan om te vragen of deze ook voor 230 v is(volgens mij wel omdat je de huidige ook kan schakelen)
De aopen zal ook wel passen maar je mist een 7 polige aansluiting!!!
Ik draai nu met enorme voeding maar mijn display doet het er niet op!

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 22:31 ]

• Speedy_W
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 20:02
Ik heb de voeding besteld bij newpowersupply vorige week.
Nadat ik me over de verzendkosten had heengezet (55 usd), kreeg ik vandaag bij het ophalen te horen dat ik nog eens 36 euro mag bijlappen: invoerrechten!

Niet normaal zeg.. :(
Het bedrag is ook te hoog, ze hebben gekeken naar het verzekerde bedrag (=105usd, terwijl de voeding maar +-45usd is), daar 19% over gedaan + 15 euro extra kosten (ik weet niet of dit boete kosten ofzo zijn?).

Kan het zijn dat ik gewoon net pech had en dat ze meestal je pakje niet controleren?

De voeding van zo'n 30 euro heeft me nu zo'n 100 euro gekost.
Nu hopen dat ik 'm er nog goed in krijg :)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:27

Thandor

SilverStreak

Ik weet het fijne er niet van maar ik denk dat je gewoon pech hebt gehad. Je zou het eventueel even na kunnen zoeken door de search (of Google) er op na te slaan. Als ik zoek naar 'invoerrechten' dan kom ik al wat interessante titels tegen (al vereisen sommige topics wel SG toegang). Het staat in ieder geval niet in Overige Hardware omdat het subforum eigenlijk niet bedoeld is voor dit soort discussie onderwerpen ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Of je kijkt in het wat toegangelijkere Shopping Forum
Pagina: 1