UPC EuroDOCSIS 3.0 artikel - Nijmegen != Nijmegen

Pagina: 1
Acties:
  • 291 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topicstarter
nieuws: UPC bereidt zich met docsis 3.0 voor op strijd met glasvezel
Dat UPC meer doet dan alleen kijken, blijkt uit een proef die de provider in Nijmegen uitvoert. Hier krijgen inwoners van de gemeente hoge snelheden en extra diensten tegen een lager tarief dan klanten elders in het land. Op deze manier wil de kabelaar het lokale Glazenkamp-glasvezelnetwerk beconcurreren. 'Dit is een van de eerste keren dat we een dergelijke aanpak testen.
Misschien handig om erbij te melden dat dit alleen maar geldt voor de wijk Hazenkamp (waar dus dat Glazenkamp-netwerk opgezet wordt). Te zien aan de reacties zit iedere Tweaker in Nijmegen buiten Hazenkamp zich nu af te vragen waarom hij hier niets van wist :o

Oslik blyat! Oslik!

• poepeneesje
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-05-2025
dion_b schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:02:
nieuws: UPC bereidt zich met docsis 3.0 voor op strijd met glasvezel

[...]

Misschien handig om erbij te melden dat dit alleen maar geldt voor de wijk Hazenkamp (waar dus dat Glazenkamp-netwerk opgezet wordt). Te zien aan de reacties zit iedere Tweaker in Nijmegen buiten Hazenkamp zich nu af te vragen waarom hij hier niets van wist :o
Uh... Ik zit in een wijk naast de Hazenkamp en ik heb het aanbod van de week wél gehad... Dus ik denk dat het wel degelijk klopt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topicstarter
Nou, ik zit in de Wolfskuil en ik heb'm zeker niet gekregen - wat ook nooit bedoeling van UPC geweest is. Kan zijn dat het op basis van postcodes gegaan is en jij toevallig net in een postcodegebied zit die er wel onder valt ;)

Oslik blyat! Oslik!