Toon posts:

[iPod 5G] Muziekvideo's verwijderen*

Pagina: 1
Acties:
  • 278 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een Ipod Video 80 Gb 5G..Maar ik heb het volgende probleem.
Ik wil graag muziekvideo's op mijn ipod zetten via itunes, maar ik kan ze alleen maar onder film's zetten.

Als ik ze dan via opties van elk bestand als muziekvideo orden, dan krijg ik ze wel op mijn ipod onder muziekvideo's, maar ik kan ze niet zien op itunes, dus ik kan ze ook niet verwijderen..
En is er een optie dan ik meerdere bestanden tegelijk als muziekvideo kan ordenen..

Ik gebruik ITunes 7.5, ik zie daar ook geen mapje met muziek video..
Kan iemand mij helpen..

MVG
Sertay

• WinningLOSER
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-01-2022
Muziek video's staan in iTunes gewoon tussen Muziek

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:58
Het antwoord op je vraag is inmiddels al gegeven. De muziekvideo's staan gewoon tussen de muziek in je bibliotheek, het verwijderen gaat dus op dezelfde manier als met muziek.

Ik wil je hierbij graag welkom heten op GoT :w Ik quote het algemeen beleid over het groeten doen:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
Ik heb ook de topic titel aangepast naar: [iPod 5G] Muziekvideo's verwijderen. Een goede topic titel zorgt ervoor dat iedereen meteen weet of het voor hem/haar interessant is, en iedereen weet meteen wat je bedoelt :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ten eerste wil ik jullie bedanken voor jullie reactie's.
Maar volgens mij heb ik mijn vraag niet duidelijk kunnen maken, het gaat niet om het verwijderen van de muziekvideos in mijn bibliotheek, maar van mijn ipod. Dus als ik ze er al op heb gezet.
En hebben jullie ook enig idee, hoe ik meerdere mp4 bestanden tegelijk als muziekvideo kan ordenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:58
Ik neem aan dat je dus de iPod handmatig synced. Dan kun je het beste een smart playlist aanmaken waarin je filtert op muziek video's. Die sync met je iPod en verder spreekt het denk ik voor zich. W.b.t. je tweede vraag. Dat is een lastig probleem in iTunes 7. Het is volgens mij nog niet mogelijk om meerdere videobestanden tegelijk te taggen. Maar er bestaan wel handige 3rd party tag programma's die dat wel kunnen. Kijk voor meer informatie in de The Complete Guide to Managing iTunes Videos :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."