Verwijderd

Topicstarter
Wie kan me helpen?

Ik heb een Tomtom 720T en een autoradio van JVC, de KD-BT1.

Ik wil de audio van de tomtom mbv de bleutooth audiostreaming weergeven over mijn JVC. Tomtom helpdesk geeft aan dat de JVC Bluetooth A2DP-protocol moet hebben. JVC geeft aan dat de JVC idd ook over A2DP beschikt, versie 1.2.

De tomtom kan de jvc niet vinden.
De JVC kan de tomtom wél vinden, maar geeft een error bij het koppelen.

Iemand tips, ideeën, oplossingen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tieuwe
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 20:01
Hej!

Ik heb ook de JVC BT1E en weet eigenlijk niet of deze radio wel kan koppelen met andere apparaten (dan een GSM). daar is de Bluetooth functie van de radio namelijk ook allen voor bedoeld volgens mij. Zeker weten doe ik het niet, dus pin me er niet op vast!

Voor de zekerheid zou je contact kunnen opnemen met JVC. Heb vaker gehoord dat deze goed reageren. Veel succes ermee!

Gr Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Het A2DP profiel is niet (alleen) bedoeld om GSMs te koppelen. Het is een algemeen audio profiel. Eén BT device is de bron, en een andere de gebruiker. Een 720 fungeert als een audiobron (gesproken instructies) en de JVC moet dan de client-kant van het A2DP profiel implementeren.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 19:40
Inderdaad de BT audio functie staat in principe los van de BT phone functie. Maar helemaal duidelijk is het mij nog niet. Het is mij nog niet gelukt om BT phone en BT audio functie los van elkaar te koppelen. Daarnaast is het mij nog niet gelukt om de 720t te koppelen via BT, graag zou ik horen hoe dat eventueel wel kan.

Wat je wel kan doen is via een verloop aan de cdwisselaar ingang de tomtom via een draad te koppelen (via mini-jack)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tieuwe
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 20:01
ik weet wel dat je maar 1 BT apparaat kan koppelen aan het ding. dus als je je GSM hebt gekoppeld, kun je volgens mij niet ook nog een TomTom koppelen. Misschien dat daar het probleem zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen83
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-11-2023
Ik heb sinds vanavond deze radio in het bezit, e ik heb al een tijdje een TomTom Go 910.

Ik had ook problemen met het pairen, maar uiteindelijk wel de oplossing gevonden:

In het BT-menu van de JVC kun je een 'Special Device' instellen. Kies daar voor Windows CE. Zet nu BT op 'Open' en laat je TomTom zoeken.... et voila :)

Ps. De vertraging tussen de TomTom en de JVC is +/- 3 seconden.

Succes ermee!
Pagina: 1