Toon posts:

Samsung 245T scherm knippert

Pagina: 1
Acties:
  • 268 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat heb ik al gedaan en waa rheb ik al gezocht:
- Google
- Hier op tweakers.net
- Samsung site (drivers gedownload / refreshrate en resolutie nageken)

Wat is het probleem:
Alleen op tweaker.net heb ik het, het gaat om de background die knippert (IE6/7 en FF2), het is hoogst vervelend.

Echter als ik een beetje met em contrast/helderheid loop te spelen, wordt het wel minder maar weg is het niet.

Hoop dat iemand suggesties heeft, want ik ben te einde raad... heb geen bon en wee tniet of samsung zonder bon producten terugneemt...

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:31
Als je scherm niet op DVI aangesloten staat, probeer dan eens een knop te vinden met AUTO adjust erop ofzo. Sluit 'm anders op DVI aan, da's beter dan de gewone VGA-aansluiting.

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-03 16:16
Had hetzelfde toen ik onlangs een 226CW aansloot op m'n laptop. (ook VGA) Heb veel met de instellingen zitten kloten maar kreeg het niet echt weg. Na een tijdje viel het wel niet meer op.

Je moet het gewoon met DVI aansluiten. Niet met VGA. Alhoewel VGA van een PC misschien wat "stabieler" is, maar het kan zomaar zijn dat daar echt geen verschil tussen zit.

DVI gebruiken dus. Als je dat niet hebt dan is het "pech gehad" denk ik. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Xeanor op 30-01-2008 02:20 ]

Verwijderd

Je bedoeld toch niet het 'scroll-spook' he als je aan het scrollen bent zonder correcte videokaartdrivers.... had je daar al naar gekeken, de software?