Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?
2 opties: camera beschikbaar maken via het internet, of de andere bewoners in jouw netwerk opnemen.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
zijn deze netwerken wel fysiek gekoppeld? anders wordt het lastig.
zoja, dan kunnen de andere netwerken een route toevoegen naar de camera. eventueel via de router.
zoja, dan kunnen de andere netwerken een route toevoegen naar de camera. eventueel via de router.
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Optie 2 is uit den boze.Swaptor schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:49:
2 opties: camera beschikbaar maken via het internet, of de andere bewoners in jouw netwerk opnemen.
Optie 1 ga ik nu even proberen.
Nee de netwerken zijn niet gekoppeld , gaan we niet doen ook.Super_ik schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:51:
zijn deze netwerken wel fysiek gekoppeld? anders wordt het lastig.
[ Voor 38% gewijzigd door docftp op 29-11-2007 09:53 ]
Wanneer je dat draaiende hebt (beschikbaar via internet) kun je natuurlijk alleen bepaalde ip-adressen toegang geven tot de camera, even afhankelijk van de gebruikte software.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Oftewel ga via een gezamenlijk netwerk, oftewel ga ja via internet en laat je ze surfen naar de IP-cam (die beveiligd is met pwd)
In je router poort 80 mappen naar het ip adres van de camera en gaan met die banaan.
Via internet was inderdaad de meest voor de hand liggende optie.
Mijn dank voor jullie meedenken.
Had ik eigenlijk ook wel zelf kunnen bedenken, ben toch blonder dan ik dacht
Heb ik ook. Bijkomend voordeel: Je kan vanaf je werk ook zien of er thuis post is en/of een pakket is geprobeerd te bezorgendocftp schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:28:
Via internet was inderdaad de meest voor de hand liggende optie.
Pagina: 1