[VISTA] Home Basic..

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-02 22:47
Ik heb hier een laptop staan met vista home basic erop en nu word er gezegd dat dat ding een en all elende is (niet lekker in/uit standbye komen veel programma issues etc etc..

nu staat mij ergens bij dat behalve de standaard limitaties op de windows site home basic ook maar iets van 3/4 programma's kan starten.

nu heb ik de hele search / google afgestruind maar ik kan nergens een duidelijke pro/con foto of tekst vinden wat nu de echte verschillen van vista basic en premium geeft (en mn 260 boek is kwijt :X)

iemand die mij wat meer duidelijkheid kan geven zodat ik ze eindelijk kan overhalen om toch maar wel over te stappen naar premium/business ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Verwijderd

Je zult toch meer specificaties van je laptop moeten geven en aangeven wat precies niet goed gaat...
slurpt een applicatie cpu of driver problemen of iets...want zo kan ik ook geen argumenten op baseren...

• jp
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-01 12:40

jp

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

Je zoekt naar problemen die er niet zijn om dan zomaar andere mensen te forceren iets te doen wat ze waarschijnlijk helemaal niet willen :?

Handig.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

http://www.microsoft.com/...ta/editions/n/choose.mspx

spuit 11

[ Voor 6% gewijzigd door Guardian Angel op 29-11-2007 09:54 ]

ARME AOW’er

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-02 08:55
Vista Home Basic kan gewoon meerdere programma's starten. De enige versie die aan de beperking van 3 programma's vast zit, is de versie voor de zogenaamde "emerging markets". En dat is Nederland niet...

Ik zou gewoon even kijken naar de hoeveelheid geheugen. Heel vaak worden die Vista Basic machientjes geleverd met 512 MiB intern. En dat is (eigenlijk) te weinig...

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-02 21:56
draai ook eens al je updates :)

you had me at EHLO

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-02 22:47
disjfa schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:49:
Je zoekt naar problemen die er niet zijn om dan zomaar andere mensen te forceren iets te doen wat ze waarschijnlijk helemaal niet willen :?

Handig.
eigenaar heeft er zoveel problemen mee dat hij hem nog net niet het raam uit wilde gooien..

problemen zijn onder anderen hangende applicaties windows mail die niet wilt werken. standbye waar hij niet uitkomt sommige programma's willen soms wel soms niet opstarten.
ook valt de draadloze verbinding om de haverklap eruit (hangt daar een linksys en via mijn laptop werkte alles prima terwijl die van hun soms gewoon disconecte en weer reconecte met alle gevolgen vandien

wat ik me vaag kan herinneren is dat home basic maar iets van 3 programma's tegelijkertijd kan opstarten of is dit inmiddels alweer weg gehaald (laptop is password protect en kan ze nu niet bereiken..)

die choose site van ms had ik ookal gevonden maar staat verder geen duidelijke uitleg over het feit of er wel of geen 3 of meer programma's kunnen draaien.
overgens is het een hp compaq 6710s voor diegene die het wilde weten.

edit :
ik geloof dat alles netjes geupdate is maar dit zal ik nog even checken
Poltergeist schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:54:
Vista Home Basic kan gewoon meerdere programma's starten. De enige versie die aan de beperking van 3 programma's vast zit, is de versie voor de zogenaamde "emerging markets". En dat is Nederland niet...

Ik zou gewoon even kijken naar de hoeveelheid geheugen. Heel vaak worden die Vista Basic machientjes geleverd met 512 MiB intern. En dat is (eigenlijk) te weinig...
ok dat is wat ik me afvroeg het kan dus geen gevalletje zijn dat een programma meerdere processen wilt aanvragen en daardoor dus eruit knalt

geheugen ga ik ook ff checken maar er staat op de laptop zelf windows vista capable dus ik ga hier toch wel vanuit dat er minimaal 1 gb ram inzit..

[ Voor 30% gewijzigd door AjDuLion op 29-11-2007 09:59 ]

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Met ^^ Laatste berg updates hadden veel te maken met hibernate, wireless en wat performance issues.

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 29-11-2007 10:00 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik denk dat je er verstandiger aan doet om eerst maar eens het echte probleem boven water te krijgen en dát aan te gaan pakken.

Nu ga je al met een valse start los eigenlijk.
Probeer het even opnieuw met een wat gerichte aanpak.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.