Toon posts:

hulp nodig bij samenstellen van nieuwe (game)pc

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen

heb de volgende specificatie uit de laatste versie (december) van de pcgameplay gehaald.
en zelf samengesteld op de site van de alternate.

Grafische kaarten nVidia PCIe -Asus EN8800GT/G/HTDP/512MSoftware
OEM Besturingssystemen -Microsoft Windows XP Home
CPUs Socket 775 Core 2 DuoIntel® Core™ 2 Duo E6850
Voedingen tot 400 Watt -HEC WindmillBehuizingen
Midi Tower -Antec New Solution NSK4000
Moederborden Socket 775 -Asus P5K-E WiFi-AP
Harddisks 3,5 inch IDE -Seagate Barracuda 7200.10
Geheugen DDR2-1066 -Kingston HyperX 2 GB DDR2-1066 Kit
DVD-drives Serial-ATA -AOpen DH16D2S

zijn er nog verbeteringen te maken is deze configuratie zit nu op een totaal prijs bij de alternate van € 1100,- dit is ook het max wat ik voor de pc wil neertellen wat er komt ook nog een beeldscherm bij
heb namelijk een verouderde laptop.
ik twijfel over de behuizing en de ddr geheugen
als ik op de alternate meerdere verschillende behuizingen selecteer krijg ik de melding dat de koeler fans niet geplaats kunnen worden.

mvg
armymen

• siteslammer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-01-2021
Ten eerste kies een andere voeding die standard 400 watt voeding die bij die kast trekt het echt niet.

www.bigclan.co.uk

Verwijderd

Topicstarter
beste siteslammer en anderen,

wat zou je aanraden voor voeding.
het hoeft niet per se deze kast te wezen mag ook een andere kast wezen.
hebben jullie hier aanraders voor.

mvg
armymen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Welke voeding heb ik nodig? Deel 18 eens door. Daarnaast verwachten we wel wat eigen moeite om wat uit te zoeken. Zoek reviews e.d. en kijk eens naar: CSL Beleid

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:59
Je moet voor dat bedrag toch wel een QuadCore systeempje in elkaar weten te knutselen. Alternate moet wel erg duur zijn, want incl scherm kom ik bij onze way overpriced lokale PCboer op 1200 euro, en dat is inclusief monitor. Verder een Q6600, 4GB, P5K SE, NSK6000, Antec Basiq 500W, 8800GT, 500GB etc etc.

Heb dan wel cheap 667MHz geheugen, maar dat in dualchannel en je vult je 1333MHz FSB al, dit is overkill tenzij je gaat OC-en (ik breng mijn Q6600 naar de 3GHz). Verder geen WLAN aangezien we bedraad hebben liggen. Maar er is 100 euro ruimte over, dus dat moet lukken.

[ Voor 30% gewijzigd door GENETX op 29-11-2007 22:28 ]

Verwijderd

OVERPRICE

E6750/Q6600 (verschil van 300mhz is niet zoveel geld waard imho, en een quad kost hetzelfde als e6850 dus tja.)
Bord is prima denk ik
Geheugen: wil je overclock > setje crucial ballistix pc5300/pc6400 wil je niet overclocken, of heel klein beetje: kingston valueram pc5300/pc6400 goedkoopste (soort ligt eraan hoe ver je OC wil)
Kast raad ik niet aan, omdat het een budget kastje is. Je kan beter voor de sonata III gaan.
Videokaart is dik in orde, mits verkrijgbaar. Anders kan je naar hd3870 kijken.

Verwijderd

GENETX schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:26:
Je moet voor dat bedrag toch wel een QuadCore systeempje in elkaar weten te knutselen. Alternate moet wel erg duur zijn, want incl scherm kom ik bij onze way overpriced lokale PCboer op 1200 euro, en dat is inclusief monitor. Verder een Q6600, 4GB, P5K SE, NSK6000, Antec Basiq 500W, 8800GT, 500GB etc etc.

Heb dan wel cheap 667MHz geheugen, maar dat in dualchannel en je vult je 1333MHz FSB al, dit is overkill tenzij je gaat OC-en (ik breng mijn Q6600 naar de 3GHz). Verder geen WLAN aangezien we bedraad hebben liggen. Maar er is 100 euro ruimte over, dus dat moet lukken.
Waarom quadcore als er niet eens applicaties zijn voor quadcore?
Dan heb je over een jaar als alles geoptimaliseerd is (Over 2 of 3 jaar misschien) een verouderde quadcore processor.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

armymen welkom op GoT :)

Zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen

In CSL hebben we sinds kort de policy Wat is er nu anders in CSL? en daarmee zijn dit soort topics niet langer toegestaan.

We verwachten van een beetje tweaker dat hij/zij zelf prima in staat is om met de hulpmiddelen die tegenwoordig op het net te vinden zijn om een pc te kunnen samenstellen/kiezen.

Dit topic gaat dus dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.