Toon posts:

problemen outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen
sinds kort blijft er mail in de outbox staan die er neit uit wil, ook heeft hij nu problemen met de mails verzenden, ik heb alles al geprobeerd maar ik zou niet weten waar het aan ligt.

wie kan mij wat wijzer maken

Hennie Boksman

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Krijgt ge rechtsonder geen 'error'? Klik er eens op. Of kijk eens bij voortgang van verzenden, daar verschijnt vast een error.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
geen error

Verwijderd

Topicstarter
het ligt ook niet bij mij provider

Verwijderd

Al een reboot gedaan, of zelfs gewoon windows user uitloggen en terug inloggen?
Dat wil wel eens werken bij mij op het werk, het fijne weet ik er ook niet van.

Verwijderd

Topicstarter
ik alles van office eraf gegooid en op nieuw er weer op maar niks, blijft de oude outlook houden

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Gek :+
Dan ligt het aan u instellingen.
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:46:
ik alles van office eraf gegooid en op nieuw er weer op maar niks, blijft de oude outlook houden
Daarmee verwijderd ge u profiel ook niet. Ga eens kijken bij u uitgaande server + poort.

Gebruik aub ook de edit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop voor berichten gepost binnen de 24 uur aan te passen.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:22

Thandor

SilverStreak

CSL Beleid
Probleemtopics horen niet in CSL thuis, laat staan dat software vragen in de afdeling 'Harde waren' thuis hoort :). Ik ga dit topic bij deze dus op slot doen.

Op GoT verwachten wij enige zelf inzet. Eerst zelf het probleem tackelen alvorens ergens een topic te gaan openen. In veel gevallen kun je met logisch nadenken en zoekwerk (GoT search en Google) veel problemen wel oplossen. Mocht je er uiteindelijk alsnog niet uit komen dan kun je beter even in Softe Goederen kijken. Let wel op dat je het beleid en de FAQ aldaar even doorleest eer je een nieuw topic aanmaakt.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.