Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Is deze mp3 speler wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er nog geen topic over kunnen vinden
http://www.sportmp3.nl/

Ik gebruikte mijn mp3 speler vooral op de sportschool en bij hardlopen maar de oordopjes vielen steeds uit mijn oren met hardlopen

Dit lijkt een mooie oplossing want de mp3 speler zit in de koptelefoon ingebouwd
Enige nadeel is de Usb 1.1

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:19:
Ik heb er nog geen topic over kunnen vinden
http://www.sportmp3.nl/

Ik gebruikte mijn mp3 speler vooral op de sportschool en bij hardlopen maar de oordopjes vielen steeds uit mijn oren met hardlopen

Dit lijkt een mooie oplossing want de mp3 speler zit in de koptelefoon ingebouwd
Enige nadeel is de Usb 1.1
1 woord. NEE.

En wel om de volgende redenen.

Kwaliteit is om te huilen. Alleen maar plastic.
Hij is zwaar om de oren en dat sport niet fijn( inear werkt beter)
Een goedkope 1 GB mp3 met sportdoppen( om je nek en dan in je oor) zijn gemiddeld goedkoper en leveren betere kwaliteit op alle gebieden :>

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:34
Ik denk dat je beter een nieuwe koptelefoon kan kopen. Deze mp3speler ziet er vrij prut uit (als je doorklikt naar bestellen, dat is) en is ook nog eens enorm duur: €85 voor 1 gig. Verder heb ik hier nog een radio-koptelefoon liggen, maar dat bedient niet echt makkelijk: je moet met je hand naar je oor, hebt geen stevige grip en je kan niet zien wat je doet (tenminste, dat is mijn ervaring).

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:13

Sick Nick

Drop the top!

Neem dan gewoon je telefoon mee en een bluetooth a2dp koptelefoon. Telefoon in je broekzak, koptelefoon op je hoofd/oordopjes in en geen draden die bij je armen in de weg zitten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb slechte ervaringen met goedkope mp3 spelers :{
Had een maand geleden een creative zen stone gekocht en die is nu al kapot

Sick Nick:Verkopen ze die ook bij de mediamarkt? en hoe werkt het precies? Ik had er een paar maanden geleden ookal naar gezocht maar kon alleen voor 1 oor vinden

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 22:28 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:26:
Ik heb slechte ervaringen met goedkope mp3 spelers :{
Had een maand geleden een creative zen stone gekocht en die is nu al kapot
Dan gebruik je hem verkeerd. Creative staat over het algemeen bekend als goede speler en ook stevig( steviger dan de gemiddelde goedkope speler, ook vind ik hem ook niet echt zo goedkoop)

Voor de rest zou ik gewoon losse dopjes en een mp3 kopen dan een alles in 1 oplossing. Ook vooral met garantie en stel er gaat iets kapot( 1 ding stuk is nog te vervangen, bij deze oplossing is direct alles stuq)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:26

itarix

404 soul not found

inear moet je denk ik niet hebben, op die manier hoor je heel erg "interne geluiden" bijvoorbeeld slikken. (hard) ademhalen. voetstappen.

voor hardlopen is het dus niks... tenzij je naar je voeten wild luisteren ;)

Verwijderd

Topicstarter
Touchdomex schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:29:
[...]

Dan gebruik je hem verkeerd. Creative staat over het algemeen bekend als goede speler en ook stevig( steviger dan de gemiddelde goedkope speler, ook vind ik hem ook niet echt zo goedkoop)
Ik ging er heel zuinig mee om
Op een dag zetten ik de stone uit en toen wou hij niet meer aan(groene stip lichten heel even op en ging toen weer uit)

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:28
Omdat je met 1 goedkope spleler een slechte ervaring hebt zijn alle goedkope spelers slecht. Klinkt logisch |:(

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:53
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:38:
[...]

Ik ging er heel zuinig mee om
Op een dag zetten ik de stone uit en toen wou hij niet meer aan(groene stip lichten heel even op en ging toen weer uit)
Garantie?

Ontopic:

Sennheiser heeft een leuke sportlijn van oordopjes, met mooie designs ook nog een keer. Een Stone of een Shuffle icm met zo'n setje oordopjes geeft je veel meer plezier.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:13

Sick Nick

Drop the top!

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:26:
Sick Nick:Verkopen ze die ook bij de mediamarkt? en hoe werkt het precies? Ik had er een paar maanden geleden ookal naar gezocht maar kon alleen voor 1 oor vinden
Of ze die bij de mediamarkt hebben weet ik niet maar denk het haast wel. Anders zowieso wel bij een telecomzaak. Ik heb zelf een Sony Ericsson HBH-DS200:

Afbeeldingslocatie: http://www.ignition-shop.de/WebRoot/Store/Shops/Ignition/4678/D2E9/9406/1884/FA4E/50F3/3623/2410/HBHDS200_500x352.jpg

De meegeleverde dopjes klinken niet slecht maar omdat er een 3.5mm plug op zit kan je elke koptelefoon gebruiken die je wilt. Gebruik je liever zo'n ding wat achter je nek langs loopt plug je die net zo makkelijk in. De ontvanger clip je gewoon vast op je kraag of je mouw.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
master007 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:42:
Omdat je met 1 goedkope spleler een slechte ervaring hebt zijn alle goedkope spelers slecht. Klinkt logisch |:(
En dat terwijl het een A-merk is. Oftewel: alle A-merken zijn slecht. Voortaan naar de Blokker voor je mp3spelers.
Inderdaad een beetje een rare redenatie. :)

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Zoals zovelen zeggen: een aparte MP3-speler, en dan leuke in-ear oordopjes of van die dingen die over je oorschelp haken.

Ik heb zelf CX300 in-ear phones van Sennheiser en mag niet klagen. Je hoort wel nauwelijks buitengeluid :X. Bijna net zoals echte headphones O+.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Aangezien dit inmiddels niet meer dan een verkapt "wat moet ik kopen"-topic is geworden, doe ik het op slot. Dit is namelijk niet toegestaan op GoT.
Als dit een ervaringen-topic was geweest, had je meer aandacht moeten besteden aan de openingspost. De informatie die je nu geeft is zo summier dat er nauwelijks discussie mogelijk is (laat staan gestart wordt). Besteed hier een volgende keer dus wat meer aandacht aan.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.