Kennistechnoloog
heb hetzelfde probleem hier... dacht dat er iets met mijn router was... ga er niet vanuit dat ik Google niet kan bereiken. Heb zelf Chello.
Pura Vida
Ik kan google gewoon bereiken hoor?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Dan ga je even vijf minuten zonder?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Gaat niet om dat ik niet kan zoeken via google... maar als google echt plat zou liggen zou wel een interessant nieuwsfeit zijn toch? Zoiets gebeurt niet snel! En aan de reacties hierboven is er ook niet veel aan de hand...CyBeR schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:07:
Dan ga je even vijf minuten zonder?
Pura Vida
Deze week had bijvoorbeeld bbeyond wat routeringsproblemen tussen hun dns servers en onder andere Google.
Het zou zomaar kunnen dat jullie providers even wat kuren hebben om bepaalde sites te kunnen weergeven.
Geef het een dagje, doe eens een ipconfig /flushdns morgen en dan moet het weer werken
Het zou zomaar kunnen dat jullie providers even wat kuren hebben om bepaalde sites te kunnen weergeven.
Geef het een dagje, doe eens een ipconfig /flushdns morgen en dan moet het weer werken
Ga er maar vanuit dat het probleem eerder bij je verbinding, dan wel provider, dan wel AMS-IX ligt dan Google
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dus je zegt dat Google gewoon een Uptime-god is?BtM909 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:15:
Ga er maar vanuit dat het probleem eerder bij je verbinding, dan wel provider, dan wel AMS-IX ligt dan Google
When in doubt, don't blame google.
CyBeR in "Google onbereikbaar?"
Google heeft tig servers, pop's, feeds etc. Dus of het ligt bij jou, of er ligt ff een datacentrum uit ofzo, iets waar google kennende je nooit lang last van zult hebben.
Verder, een 'is het down'-topic is niet bepaald zinvol, elke website ligt wel eens plat, rustig afwachten is dan het meest logische wat je kunt doen.
Google heeft tig servers, pop's, feeds etc. Dus of het ligt bij jou, of er ligt ff een datacentrum uit ofzo, iets waar google kennende je nooit lang last van zult hebben.
Verder, een 'is het down'-topic is niet bepaald zinvol, elke website ligt wel eens plat, rustig afwachten is dan het meest logische wat je kunt doen.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()