Toon posts:

2 domein namen in google

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Sinds kort heb ik er een domein bij, dit is echter alleen een doorlink naar de hoofdpagina.

Nu heb ik het doorlink domein aangemeld bij google en andere zoekmachine's, alleen wordt die na een x aantal dagen nog steeds niet herkend.

Neemt google en andere zoekmachine's dit soort doorlink domeinen aan ?

Alvast bedankt

• rogierslag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
Dit is een zogenaamd doorlinkdomein. Die accepteert Google wél maar dat gaat, net als met alle andere domeinen, langzaam. Een paar dagen is niks. Heb geduld. Na 2 maanden dien je je pas zorgen te maken.

Voor een doorlinkdomein gaan dezelfde voorwaarden op als voor je gewone domein, er moet ook naar gelinkt worden

Verder moet je je afvragen of een extra domein wel zo handig is. Als het echt doorlink naar je eigen, andere domein is er weinig aan de hand, maar als het gewoon dezelfde content toont krijg je een duplicate content qualificatie van Google, en mogelijk minpunten in je PageRank. Meestal zijn meerdere domeinnamen niet je van het voor Google, of je moet er goed mee om weten te gaan.

Tenslotte staat dit topic volkomen verkeerd, want jij bent zo te horen 0 professioneel met servers bezig. Dit is een SEO vraag van een bedenkelijk niveau en het is dus wachten tot een modje dit topic ergens heen verplaatst. tip: je kan je topic dan terugvinden met de myreact knop bovenin :)

Verwijderd

Als je site voornamelijk databasedriven is dan kun je beter de tweede domeinnaam in aparte directory zetten en dan de database laten delen met de originele site. Heb ik ook gedaan en dat geeft een leuk effect als je de webadmin tools van google gebruikt. Beide sites hebben dezelfde inhoud maar worden compleet anders geindexeerd. De gevonden zoekwoorden binnen de site verschillen van 0 op domein 1 en 150 op domein 2. 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Het zit als volgt :

domein 1 : hierop staat een database website.

domein 2 : dit is een doorlink domein, waar voor de optie : direct url domein is geclaimd, dus zonder ruimte etc.

Hoe kan ik dan domein 1 database gegevens in domein 2 gooien ?? ik kan alleen voor een optie kiezen waar dit domein heen moet.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-02 07:08

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Right 8)7

Dit is Professional Networking & Servers.. Hoe google met domeinnamen omgaat valt daar dus niet onder..

Dit topic is gesloten.