bcd3000 doet gek

Pagina: 1
Acties:
  • 1.402 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goede avond allemaal,

Ik heb gisteren een bcd3000 gekocht, mooi apparaatje maar toen ik ermee aan de slag wilde viel het me toch even tegen. Ik zal eerst even vertellen hoe ik het allemaal heb:

- bcd3000

- Laptop:
  • toshiba a200-13p
  • windows vista home premium
  • 2,0 ghz 2 duo core
  • 2gb intern geheugen
  • 4mb cach
  • 400gb hdd
Omdat ik vista heb en ik geen drivers kon vinden voor vista heb ik de de setup van de driver gerunt in in de compabiliteitsmodus windows xp service pack 2. Ik kon de driver gewoon installeren nu en krijg vanaf nu als de bcd3000 is aangesloten netjes rechts onder het config panel in beeld.

Traktor 3 de volledige versie had ik al geinstalleerd en de midi map van de bcd3000, dus ik dacht te kunnen beginnen met draaien.

Nu is alleen het probleem dat wanneer ik aan het draaien ben de muziek na een aantal seconde stopt, het programma traktor loopt niet vast alleen de muziek loopt gewoon even niet verder. Na een paar seconde gaat de muziek gewoon weer door en doet alles het maar even later herhaalt alles zich telkens weer.

Wat kan ik hier tegen doen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Al in het grote topic over dit ding gekeken? En daar gevraagd (ik denk dat je vraag daar beter past dan in een los topic)?

Ik heb hem zelf niet, maar ik weet eigenlijk bijna zeker dat je bcd niet werkt door driverproblemen en dat je op zoek moet gaan naar een betere oplossing dan de comptabiliteitsmodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al wat diverse websites rond gekeken via google maar een oplossing als accu eruit halen werkt bij mij niet:( Dus ik hoop dat iemand mij en misschien ook andere mensen met het zelfde probleem in dit topic kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thnx ik bekijk het even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:43

voodooless

Sound is no voodoo!

dus...

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.