Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Telefoon oproep van dit nummer 036-8450000 bestaat niet

Pagina: 1
Acties:
  • 690 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:41
Hallo, het volgende is best een raar probleem mischien dat meer mensen er last van hebben.

Ik heb een frtizbox 7050 met daarin een budgetphone sip account 071-888xxxx (is een geporteerd nummer van casema) Ik krijg af en toe van dit nummer 036-8450000 een oproep, als ik de telefoon opneem dan krijg ik ingesprek, dit gebeurt snachts en overdag het verschilt echt.

Zelf zit ik in de telecom (telefooncentrales) is het is wel een heel erg mooi nummer daar ga je niet mee klooien, bij de opta de eigenaar van het nummerblok opgevraagd en het is

036-8450000 t/m 036-8450999 Toegekend
per 28-3-2003 101008 Priority Telecom Netherlands B.V.

Als ik het nummer terugbel krijg ik altijd ingesprek.

Nu zocht ik via google en kwam dit tegen

http://www.telecomklachte...x.php?mode=detail&id=2916

Nog iemand met een klacht hetzelfde als mij, niet te achterhalen, het moet toch zijn dat meer mensen er last van hebben.

Ik heb in de fritzbox alle oproepen van dit nummer geblokkeerd, maar ik ga me toch afvragen wat het is, wie het is en waarom en hoe het aan mijn nummer komt.

• boswandeling
Shoot!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:57
Oeh een topic kick. Tja, de vraag die je stelt is nogal moeilijk om te beantwoorden aangezien dit niet met technische kennis te maken heeft maar meer met Wie/Wat/Waar dat nummer heeft. Als iemand het hier had geweten had deze persoon wel geantwoord. Enige wat ik denk wat het zou kunnen zijn is een wek-service of iets dergelijks.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik heb een soort van zelfde probleem, alleen bij mij staat er op de display 0000000000 van mijn handset, telefoon gaat over maar hoor niets. Dit gebeurt redelijk vaak zowel overdag als midden in de nacht. Ik heb al een emailtje gestuurd voor 'support' maar nog geen reactie gehad.
Dit is eigenlijk pas sinds in VOIP heb, daarvoor eigenlijk niet.

Speedtouch 780WL, 'hagemeuk' draadloze telefoon (simpel goedkoop geval).

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• boswandeling
Ik heb het dus ook sinds ik budgetphone hebt, het nummer van mij stond eerst een jaar of 1.5 bij casema, vandaar geporteerd door budgetphone.nl sinds die heb ik dat ook

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:01

Jimbolino

troep.com

Is dit geen mislukte voip-spam?

Heb wel eens een bandje aan de lijn gehad op mijn voip-nummer. Had toen iig geen caller-id.
Gewoon blokkeren, niet meer naar om kijken...

of je stuurt een klacht naar abuse@prioritytelecom ofzo

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

Mij vriendin heeft telefoon gehad van dit nummer (op mobiel) alleen toen ze opnam was er niks, en terug bellen heeft idd ook geen zin

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 17:55

Wiebbe

<none />

Vreemd genoeg staat me er iets van bij dat dit een algemeen nummer is als het nummer niet herkend wordt ofzo :P

Als het 2 weken duurt kan je altijd je provider laten na kijken welk nummer dat is :)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• intGod
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

intGod

Ars non postulat causam

Dit is een algemeen nummer en staat niet in de lijst met telefoonnummers. Het is een call center.
Pagina: 1