Toon posts:

[Vista] Achtergrond inlogscherm veranderen*

Pagina: 1
Acties:
  • 2.835 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dit is waarschijnlijk wel een domme vraag hoor , maar hoe kan ik de achtergrond veranderen van het inlogscherm bij vista.
Met inlogscherm bedoel ik het scherm dat je krijgt waar alle gebruikersaccounts worden weergeven.

ik heb Windows Vista Home Premium

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Domme vragen bestaan natuurlijk niet, maar vragen zonder zelf-inzet dan weer wel ;)

Toen je ging [google=Vista achtergrond inlogscherm veranderen] of de Engelse variant ([google=vista change logon background]) kom je vast en zeker genoeg websites tegen.

Werken de voorgestelde oplossingen niet bij jou? Heb je meerdere geprobeerd, probeer dat dan ook even aan te geven en precies uit te leggen waar het mis gaat t.o.v. de voorgestelde oplossing op die ene website :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Heb wss de verkeerde zoektermen gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
toch al bedankt .

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Oh en als je dan toch bezig bent met inlezen, gebruik dan de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif als je als laatste reageert en binnen 24 uur ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.