Toon posts:

Problemen windows

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heey allemaal,

ben sinds een tijdje btje bezig met tweaken etc.
Ik heb oude pc van een vriend gehad, met het bericht, haal eruit wat erin zit, en gooi de rest weg. Dus zo gezegd zo gedaan. Ik dacht, laat ik eens zo'n RAM ding van z'n moederbord beunen en hem in mijn kast plaatsen. Dat pakte dus niet zo goed uit. Sindsdien heb ik bij het opstarten voor 1 seconde een wit scherm, met allerlei informatie en errors (ik heb die RAM er inmiddels al uitgehaald, mijn eigen originele zitten er nu gewoon in). Maar ik heb ook allerlei problemen met m'n pc. Hij wil bepaalde programma's niet installeren en opstarten (zoals Windows Live Messenger etc.). Ik heb mijn pc inmiddels al gereset naar fabrieksinstellingen, en alles opnieuw geinstalleerd. Maar hij blijft zich vreemd gedragen. Iemand een idee wat er gebeurt is + concrete oplossingen?

Vriendelijke groet,
Martijn

Verwijderd

Beetje vage omschrijving van je probleem, kan wel van alles zijn. Neem eerst deze eens door zou ik zeggen: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Sorry, maar met een dergelijke vage uitleg en een dito topictitel gaan we niet aan de slag.
Ik wil je toch vragen een beetje constructieve startpost te maken en een betere topictitel te kiezen.

Neem de Windows Clients - Policy er even bij om te zien waar je verbeterpunten kan halen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.