Toon posts:

[Vista] Update fout

Pagina: 1
Acties:
  • 477 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou net ff win update gebruiken om te kijken of er nieuwe update's waren en zijn er. Dus ik die update downlaoden en natuurlijk installeren, teminste dat probeerde ik, niet gelukt dus.

het gaat om deze update: Microsoft.NET Framework 1.1 Service Pack 1
Deze foutcode kreeg ik er bij: 80070002

Dus dan maar produckt ondersteuning proberen onder foutcode
Windows Update: fout 80070002

dus dit heb ik gedaan maar ik kon niet de tijdelijke bestanden verweideren.

Wanneer fout 80070002 van Windows Update wordt weergegeven terwijl er op updates wordt gecontroleerd, moet u de tijdelijke updatebestanden verwijderen die door Windows worden gebruikt om updates voor uw computer te identificeren. Voer alle volgende stappen uit om de bestanden te verwijderen en probeer dan opnieuw op Windows-updates te controleren.
Opmerking

Met het verwijderen van tijdelijke updatebestanden wordt het probleem verholpen, maar wordt ook de geschiedenis van Windows Update verwijderd. U kunt echter nog steeds zien welke updates zijn geïnstalleerd op uw computer. Zie Controleren welke Windows-updates zijn geïnstalleerd voor meer informatie.

Heeft iemand een oplossing ?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Iets meer doorzoeken waar je informatie over het wel of niet goed installeren van een update kan vinden.
Er staan bij de MS KB ook artikelen over Windows Update troubleshooten, dus ik zou daar even beginnen.

We verwachten hier wel wat meer dan alleen letterlijk de melding op je scherm kopiëren.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.