Ik wou net ff win update gebruiken om te kijken of er nieuwe update's waren en zijn er. Dus ik die update downlaoden en natuurlijk installeren, teminste dat probeerde ik, niet gelukt dus.
het gaat om deze update: Microsoft.NET Framework 1.1 Service Pack 1
Deze foutcode kreeg ik er bij: 80070002
Dus dan maar produckt ondersteuning proberen onder foutcode
Windows Update: fout 80070002
dus dit heb ik gedaan maar ik kon niet de tijdelijke bestanden verweideren.
Wanneer fout 80070002 van Windows Update wordt weergegeven terwijl er op updates wordt gecontroleerd, moet u de tijdelijke updatebestanden verwijderen die door Windows worden gebruikt om updates voor uw computer te identificeren. Voer alle volgende stappen uit om de bestanden te verwijderen en probeer dan opnieuw op Windows-updates te controleren.
Opmerking
Met het verwijderen van tijdelijke updatebestanden wordt het probleem verholpen, maar wordt ook de geschiedenis van Windows Update verwijderd. U kunt echter nog steeds zien welke updates zijn geïnstalleerd op uw computer. Zie Controleren welke Windows-updates zijn geïnstalleerd voor meer informatie.
Heeft iemand een oplossing ?
het gaat om deze update: Microsoft.NET Framework 1.1 Service Pack 1
Deze foutcode kreeg ik er bij: 80070002
Dus dan maar produckt ondersteuning proberen onder foutcode
Windows Update: fout 80070002
dus dit heb ik gedaan maar ik kon niet de tijdelijke bestanden verweideren.
Wanneer fout 80070002 van Windows Update wordt weergegeven terwijl er op updates wordt gecontroleerd, moet u de tijdelijke updatebestanden verwijderen die door Windows worden gebruikt om updates voor uw computer te identificeren. Voer alle volgende stappen uit om de bestanden te verwijderen en probeer dan opnieuw op Windows-updates te controleren.
Opmerking
Met het verwijderen van tijdelijke updatebestanden wordt het probleem verholpen, maar wordt ook de geschiedenis van Windows Update verwijderd. U kunt echter nog steeds zien welke updates zijn geïnstalleerd op uw computer. Zie Controleren welke Windows-updates zijn geïnstalleerd voor meer informatie.
Heeft iemand een oplossing ?