Toon posts:

Hulp gevraagd voor plaatsen werkgeheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem.

Ik heb een HP NX6110 laptop en hiervoor heb ik een 512MB extra werkgeheugen bijgekocht, te weten Dane Elec 512 MB SODIMM. Nu is mijn vraag of iemand enig idee heeft hoe ik dit op de juiste manier in mijn laptop kan plaatsen? Er zit namelijk nergens een handleiding bij of wat dan ook. Ik heb hem onderop geplaatst in een vakje en hij past. Ik weet nu alleen niet of ik kan zien of het werkt, het goed vast zit of dat ik nog iets van software moet installeren.

BVD.

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

Normaal gezien zou de RAM-lat meteen herkend moeten worden. Dat kan je controleren door rechts te klikken op "Deze Computer" en te kiezen voor "Eigenschappen". Software heb je niet nodig.

Yes, but no.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, dan staat er dus: Kloksnelheid 1,40 GHz, 248MB.
Ik heb m dus dan denk ik niet goed geplaatst of wel?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:21:
Hmm, dan staat er dus: Kloksnelheid 1,40 GHz, 248MB.
Ik heb m dus dan denk ik niet goed geplaatst of wel?
Nee dat lijkt me niet nee :o

Klikt ie wel goed in z'n memory socket?

[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 28-11-2007 19:23 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet echt op een klik gelet ofzo, ik had namelijk geen idee hoe zoiets werkte. dat blijkt wel.

Moet het plaatje naar boven of moeten de pinnetjes naar boven als ik hem er zo opnieuw ga indoen?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:28:
Ik heb niet echt op een klik gelet ofzo, ik had namelijk geen idee hoe zoiets werkte. dat blijkt wel.

Moet het plaatje naar boven of moeten de pinnetjes naar boven als ik hem er zo opnieuw ga indoen?
Ik zou zeggen, doe zelf je huiswerk en laat ons hp.com niet afstruinen voor de manual terwijl die gewoon in je bezit is, dus je bent wel een beetje lui. GoT is geen helpdesk waar je je vraag kan plempen en zonder eigen inzet kan wachten tot hier het juiste antwoord gepost gaat worden.

Nu ben ik een fijne vent, dus heb ik het voor je opgezocht :o

HP Compaq nc6110, nc6120, nx6110 and nx6120 Notebook PCs - Hardware and Software Guide

Pagina 5-22

Geen dank.

[ Voor 19% gewijzigd door Gunner op 28-11-2007 19:35 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Ok super, toch bedankt hoor! _/-\o_
Pagina: 1