Ik heb sinds kort een simpele hobbie servertje staan. Deze wordt als webserver, FTP server en als downloadbak gebruikt. Nu speel ik vaak ook online multiplayer games (BattleField 2142, Call of Duty 4). Nu zit ik met het probleem dat als mensen downloaden/uploaden naar mijn server dat ik dan in bv. Battlefield een ping van 1000ms+ heb.
Ik heb er geen zin in om iedere keer mijn server uit te zetten als ik wil gaan gamen, en de netwerkverbinding sluiten is ook geen mogelijkheid omdat ik er dan niet meer op kan komen d.m.v. extern bureaublad (de pc staat in de meterkast met alleen UTP kabel) en mijn TFT scherm iedere keer naar beneden tillen is geen optie. Op de hobbie server staat Windows XP Pro + SP2.
Wie o wie kan mij hiermee helpen?
Ik heb er geen zin in om iedere keer mijn server uit te zetten als ik wil gaan gamen, en de netwerkverbinding sluiten is ook geen mogelijkheid omdat ik er dan niet meer op kan komen d.m.v. extern bureaublad (de pc staat in de meterkast met alleen UTP kabel) en mijn TFT scherm iedere keer naar beneden tillen is geen optie. Op de hobbie server staat Windows XP Pro + SP2.
Wie o wie kan mij hiermee helpen?