Ik kwam het al tegen in de oude layout, maar in de nieuwe gebeurd het nog steeds.
Als users willen reageren op de post van een mede-user, dan wordt in de meeste gevallen het
gebruikt. Maar vaker ook niet. Dan worden er creatieve oplossing bedacht door mensen door gewoon te replyen op het hoofdbericht. Dan wordt aangegeven dat ze op userX reageren door een @ userX erboven te zetten. Leuk en aardig, maar hierdoor wordt alles zo onoverzichtelijk.
In veel gevallen wordt het @-teken ook gewoon weggelaten, er wordt dan wel een reply op een mede-user bedoeld, maar in de layout oogt het gewoon als reply op het nieuwsbericht zelf bedoeld.
Ja, en nu ik dit verhaaltje getypt heb, wat zou dus de oplossing zijn? Het ziet namelijk nogal knullig uit.
PS: Ik zal nog even wat posts zoeken om mijn verhaal te verduidelijken.
Als users willen reageren op de post van een mede-user, dan wordt in de meeste gevallen het
gebruikt. Maar vaker ook niet. Dan worden er creatieve oplossing bedacht door mensen door gewoon te replyen op het hoofdbericht. Dan wordt aangegeven dat ze op userX reageren door een @ userX erboven te zetten. Leuk en aardig, maar hierdoor wordt alles zo onoverzichtelijk. In veel gevallen wordt het @-teken ook gewoon weggelaten, er wordt dan wel een reply op een mede-user bedoeld, maar in de layout oogt het gewoon als reply op het nieuwsbericht zelf bedoeld.
Ja, en nu ik dit verhaaltje getypt heb, wat zou dus de oplossing zijn? Het ziet namelijk nogal knullig uit.
PS: Ik zal nog even wat posts zoeken om mijn verhaal te verduidelijken.
PSN: djmurcielago