Zie topic! Als dit zo is dan stamp ik die kutkaart van mediaforte morgen nog de straat op, want ik ben het gekloot ermee zo enorm moe. Ik moet wel ff zekerz weten dat die SB wel met DX8 en W2k werkt
Bij mij werkt het perfect, dus kopen zou ik zeggen 
By the way, Ik heb een Terratec XFire gekocht omdat er een Wavetable connector op zat voor m'n Yamaha XG bordje, maar ik heb 'm dus ook geprobeerd met andere toepassingen. Ik moet zeggen dat met EAX en A3D die Live toch echt beter klinkt dan de XFire, want die effecten van dat ding lijken nergens op vergeleken met de Live
Ben dus toch nog steeds erg blij met die Live
By the way, Ik heb een Terratec XFire gekocht omdat er een Wavetable connector op zat voor m'n Yamaha XG bordje, maar ik heb 'm dus ook geprobeerd met andere toepassingen. Ik moet zeggen dat met EAX en A3D die Live toch echt beter klinkt dan de XFire, want die effecten van dat ding lijken nergens op vergeleken met de Live
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Maareh... Ik kom dus wel uit Amsterdam!Op dinsdag 13 februari 2001 22:18 schreef xoploosx het volgende:
Jaaaaaaa gaak doen!! Je hebt trouwens bijna mijn systeem zie ik hehe.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ha heb er nou al zin in. Ik heb namelijk een Pioneer receiver met 5.1 boxen. Het is alleen geen DTS dus ik heb een kaartje met een aantal analoge uitgangen nodig. Die kaart van MediaForte heeft dat dus.. maar ze brengen maar geen fatsoenlijk werkende drivers uit en ik ben het nou zo kotsbeu dat ik lekker een andere ga halen. Lekker PUUUHHH
En ik koop NOOOOIT meer iets van MediaForte of ForteMedia. Lijers.
Ik wil je niet gaan ontmoedigen ofzo, maar stel je ook niet teveel voor van de kwaliteit van Creative Labs driversOp dinsdag 13 februari 2001 22:45 schreef xoploosx het volgende:
Ha heb er nou al zin in. Ik heb namelijk een Pioneer receiver met 5.1 boxen. Het is alleen geen DTS dus ik heb een kaartje met een aantal analoge uitgangen nodig. Die kaart van MediaForte heeft dat dus.. maar ze brengen maar geen fatsoenlijk werkende drivers uit en ik ben het nou zo kotsbeu dat ik lekker een andere ga halen. Lekker PUUUHHHEn ik koop NOOOOIT meer iets van MediaForte of ForteMedia. Lijers.
Ja ik lees nou overal dat er geen 5.1 geluid mogelijk zou zijn onder W2K?? Klopt dat?? (Ik heb toch wel degelijk 5.1 geluid gehad met mijn MediaForte kaartje en DX7!) Moet ik iets speciaals met drivers doen ofzo? (Liveware3 goed genoeg?)
Ik heb geen 5.1, maar je kunt ff kijken op news.creative.com
Exirion , sinds wanneer heeft de Live A3D ondersteuning ?(zie je 1ste post op deze tread) of zijn je drivers voor de Xfire niet optimaal geinstalleerd? (heb ze nl ook beide)
Ps géén flame, just asking!
Ps géén flame, just asking!
Inderdaad, en aangezien A3D waarschijnlijk zo dood als een pier is boeit dat me totaal nietOp woensdag 14 februari 2001 19:05 schreef xoploosx het volgende:
Live heeft A3D 1.0 ondersteuning.
Live 5.1 heeft idd geen 5.1 geluid in Win2k, hoogst haalbare is 4 speaker of Live!Surround voor nu (zie topic dat ik zo open: gathering.tweakers.net/showtopic.php/126874)
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
Pagina: 1