Flits effect in een powerpoint presentatie

Pagina: 1
Acties:
  • 403 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik wil in Powerpoint een soort flitseffect krijgen, alsof er een foto gemaakt wordt. Nu zal het natuurljk nooit zo worden als de flits van een camera, maar zo goed als kwaad als het kan, moet het toch mogelijk zijn door een zwarte dia, te laten volgen door een witte en dan weer een zwarte. De witte dia moet dan echter maar een fractie van een seconde in beeld zijn en ik kan het nu niet korter instellen dan 1 sec. Weet iemand hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-08 21:12

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Das lastig lijkt me. Ik zit te denken aan een zwart filmpje met 1 witte frame erin (wmv'tje ofzo).

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Dat is om twee redenen lastig, ten eerste kan ik niet zomaar WMV filmpjes maken en ten tweede, krijg je dan weerd at het fimpje (al dan niet automatisch) fullscreen opgestart moet worden, wat weer voor vertraging in de presentatie zorgt. Het is namelijk een effect dat ik vaker wil laten terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-07 23:01

Wish

ingwell

flash effect embedden?

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Que? Hoe bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:07
Misschien een gif plaatje instellen als achtergrond, maar het gifje niet laten 'loopen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
Wat je moet doen als je een flits maakt, is in één keer wit, en dan faden naar doorzichtig ;)
Kun je zelf wel met montagesoftware doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel simpel (ik weet niet welke office het is, maar 2007 is het makkelijkst)

Je gaat naar animaties -> dan heb je een overgang wat een beetje lijkt op diafragma -> zet het op zo snel mogelijk.

Je kan dan zelfs instellen dat ie het doet bij de muisklik én een camera geluidje afspeelt :)
Pagina: 1