Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VB.NET]contextmenu uitschakelen in IE Control

Pagina: 1
Acties:

• Ducktape
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-04 21:49
Ik ben bezig om een applicatie te maken voor een PDA met Windows Mobile. Nu wil ik het context menu uitschakelen (tap and hold) in de webbrowser control. Nu mag het ook in de gehele applicatie, maar alleen in de webbrowser control is al voldoende. Iemand enig idee hoe ik dat kan doen?

Gegevens:
VS 2008 (versie 9.nog wat)
PDA Windows Mobile 5 of 6 (voorlopig alleen emulator).
.NET Framework 3.5 compact.

Alvast bedankt :)

• Ducktape
niemand? ook geen javascript oplossing ofzo?

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb je al gekeken op google? Ik kan uit je TS niet echt opmaken dat je een poging hebt gedaan om dit op te lossen namelijk:

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-11 22:54
Hier in PRG verwachten we wel wat meer van een topicstart als deze van jou.
Het is de bedoeling dat je zelf al eens eea gezocht en geprobeerd hebt, en dat je, als je een probleem hebt, je een duidelijk TS maakt waarin je aantoont wat er precies niet lukt, wat je al geprobeerd hebt, etc...

Ik stel dus voor dat je je topicstart even aanpast aan onze PRG Quickstart

https://fgheysels.github.io/

• Ducktape
excusses daarvoor. heb uiteraard al veel gezocht. Kom pas hier als het me echt niet meer lukt. Voor mij overbodig om te vermelden, maar jullie kunnen dat uiteraard niet weten.

Heb zelf al veel geprobeerd te zoeken en het hele webbroser control doorgespit in de .NET SDK. Kon er niets vinden over vinden en ook de properties window van het control in VS2k8 had niets in de juiste richting.
Ook al gezocht naar een JS oplossing, maar in IE op windows mobile kan je zeer weinig.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-11 22:54
Laat eens zien wat je al geprobeerd hebt ipv het gewoon te vermelden ....

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1