Toon posts:

geen beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds een aantal maanden heb ik een probleem met mijn monitor (LG L204WT-SF). Telkens als hij uit standby komt of als ik hem gewoon eve uit en terug aan zet krijg ik geen beeld meer en gaat het powerlampje heel snel flikkeren. De powerknop werkt dan ook niet meer, het enige wat ik kan doen is de stekker uittrekken (niet dat dat iets helpt). Na een paar uur springt hij dan weer gewoon op.
Ik heb eens een ander scherm aan mijn pc gehangen en dat werkt perfect. Iemand een idee wat dit kan zijn? Tnx!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:16
Je scherm je hebt het zelf al getest met een ander scherm en die werkt wel perfect. Terug gaan met je scherm naar de aankoopwinkel.

• michel1991
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-01 19:32
rtfm en zoek op wat dat knipperen betekent.

Verwijderd

Als je nu gemeld had dat het een LCD monitor was.
Heb het via google gezien en dat het ook al oud/niet meer leverbaar is.

De beste optie wat er aan de hand is, is dat de backlight buisjes aan
vervanging toe zijn. :'(

Als deze versleten zijn dan gaan de invertor meer stroom verbruiken
en de hoofd voeding schakeld dan uit.

Je kunt dit oplossen door de buisjes te vervangen of een losse
_doe het altijd_ inverter er extra bij in te bouwen.

Ron

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 08:50 . Reden: tipo ]

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-02 17:09

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Franssenp: je opent een topic met een waardeloze topictitel in het verkeerde subforum. Dit getuigt niet echt van inzet. Maar je verwacht wel van ons dat wij je helpen met je probleem. Zo werkt het hier helaas niet.
We verwachten van mensen dat ze enig zelf onderzoek doen, en daarna een topic openen in het juiste subforum met een duidelijke titel.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Dit topic is gesloten.