Ik ben op zoek naar een eenvoudige en snel bruikbare oplossing (Single PC out of the box) om DMS te implementeren, niet als eindoplossing maar als begin van een nog te ontwikkelen compleet DMS/BPMS/CMS systeem. Het pakket moet (zo snel mogelijk) als goede demonstratie dienen om te laten zien hoeveel tijd bespaard kan worden door informatie niet uit een papieren dossier te halen maar te laten genereren door een digitaal dossier.
Bij een ingevoerd document moet de daarbij ingevoerde metadata dan wel in XML/SQL/open database opgeslagen worden, zodat er in een later stadium wel naar een ander systeem kan worden overgestapt.
Het gaat mij nu niet zozeer om de vindbaarheid van de digitaal opgeslagen documenten of de aanwezigheid van OCR, maar vooral om het kunnen zoeken, fitleren, sorteren en weergeven van metadata informatie. (oftewel, overzichten uitdraaien) Een eventmanager is leuk, maar niet noodzakelijk.
Dus bijvoorbeeld een overzicht draaien van project xxx
[contactpersoon] [actie] [actie_datum] [opmerking]
Wat ik tot nu toe zelf heb geprobeerd:
iDocLogicx (sloom en geen costum overzichten
)
M-files (wertk niet out of the box op single PC)
Retsoft scan en sorteer (puur CAS, geen metadata of overzichten)
Wie heeft er nog goede suggesties? De meeste paketten zijn te geavanceerd en het aanbod is zo vaag (CAS->DMS->CMS->BPMS) dat ik wel wat advies kan gebruik. Mijn dank.
Bij een ingevoerd document moet de daarbij ingevoerde metadata dan wel in XML/SQL/open database opgeslagen worden, zodat er in een later stadium wel naar een ander systeem kan worden overgestapt.
Het gaat mij nu niet zozeer om de vindbaarheid van de digitaal opgeslagen documenten of de aanwezigheid van OCR, maar vooral om het kunnen zoeken, fitleren, sorteren en weergeven van metadata informatie. (oftewel, overzichten uitdraaien) Een eventmanager is leuk, maar niet noodzakelijk.
Dus bijvoorbeeld een overzicht draaien van project xxx
[contactpersoon] [actie] [actie_datum] [opmerking]
Wat ik tot nu toe zelf heb geprobeerd:
iDocLogicx (sloom en geen costum overzichten
M-files (wertk niet out of the box op single PC)
Retsoft scan en sorteer (puur CAS, geen metadata of overzichten)
Wie heeft er nog goede suggesties? De meeste paketten zijn te geavanceerd en het aanbod is zo vaag (CAS->DMS->CMS->BPMS) dat ik wel wat advies kan gebruik. Mijn dank.