Toon posts:

[CSS/HTML] table zakt naar beneden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nieuw hier en heb eerst gezocht, maar vond niets vergelijkbaars.

Ik ben bezig met mijn website (http://www.klifix.eu) welke is gebaseerd op simpelmachines.org.
Ik heb op de voorpagina een tabelletje staan waarin het laatste nieuws wordt weergegeven. de breedte van de tabel heb ik op 100% staan en deze bevindt zich in een div, die zich vervolgens ook weer in een div bevindt.
In IE7 doet ie het prima en blijft het allemaal netjes naast elkaar staan (linkerkant en rechterkant), maar bij andere versies wordt de tabel helemaal naar beneden gedrukt onder de sidebar (links).

Ik kom er maar niet achter waarom dit is. Heeft dit met de breedte van de tabel te maken?

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

MoietyMe

zij/haar

Als je home_wrapper nou eens float:right mee geeft ;) Dan vliegen ze naast elkaar. Dit werkt imo altijd beter dan één element laten vliegen en de andere er met margin naast zetten.

dus:

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
.home_wrapper {
float:right;
width:750px;
}

[ Voor 16% gewijzigd door MoietyMe op 28-11-2007 14:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het aangepast maar ik zie nog geen verandering, al zou dat kunnen komen omdat mijn browser daar nogal langzaam in is op een of andere manier (caching???)...

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt! Dank dank!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:39:
Ik heb het aangepast maar ik zie nog geen verandering, al zou dat kunnen komen omdat mijn browser daar nogal langzaam in is op een of andere manier (caching???)...
IE heeft hier wel vaker last van geloof ik. Flink CTRL-F5 en CTRL-R rammen in het vervolg :)