Beta-testers gevraagd videosite

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• IZI-luke
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-03-2022
Ik ben op dit moment hard bezig met de ontwikkeling van een website waar je gemakkelijk alle gangbare formaten video kan uploaden en converteren naar Flash video. De website is nu in de Beta-testfase, dit houdt in dat de basisfunctionaliteiten werken (uploaden, plaatsen, kijken e.d). De kwaliteit is vele malen beter dan bijv. youtube.
Nu concerteren we naar 640x480 (of breedbeeld) met een bitrate van ongeveer 900Kbps.

Graag willen we dat er door zoveel mogelijk mensen flink getest gaat worden. Als je op de website klikt op registreren kun je voor demo account kiezen. Ik zorg ervoor dat alle account die tot a.s vrijdag 30 november worden aangemaakt minimaal 2 maanden actief zijn zodat je het ook echt voor jezelf kunt gebruiken.

Mijn eigen videooverzicht vind je hier: *spam*

Klik op registren en kies demo om je beta-test account aan te maken.

Voor de admins onders ons: Het is niet mijn bedoeling dit als commerciele boodschap over te laten komen, als ik ik iets moet aanpassen laat me dit even per mail weten, ik reageer binnen 15 minuten.

[ Voor 1% gewijzigd door BtM909 op 28-11-2007 15:25 ]

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10-2025

Swaptor

Java Apprentice

De site voelt redelijk traag aan. Nou ja: na 5 seconden niets heb ik'm weggeklikt.

Semi-offtopic: heb je eerst contact met een modje opgenomen om je topic goed te laten keuren?

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:28

momania

iPhone 30! Bam!

Oftewel: Het ongewenst reclame maken voor:

* Dienst(verlening).
* Websites, inclusief sitechecks
* Evenementen.
* Wervingsacties van welke aard dan ook.
* Referals in URLs opnemen.
* Alle andere dingen die onder de noemer 'spam' vallen.
;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• IZI-luke
Swaptor schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:05:
De site voelt redelijk traag aan. Nou ja: na 5 seconden niets heb ik'm weggeklikt.

Semi-offtopic: heb je eerst contact met een modje opgenomen om je topic goed te laten keuren?
SIte is best groot idd, wat voor verbinding heb je? Server zit namelijk gewoon op 100Mbit.
Ik zit zelf op 8 Mbit en complete refresh duurt 3 a 4 sec.

Ik heb geen contact met een moderator opgenomen.

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-01 14:56
kwaliteit beeld is echt vele malen beter.
ik ben wel met Swaptor eens dat het laden van de link lang duurt de rest dan weer niet echt tot nu toe.
ongeveer een minuut.

netjes gedaan

• IZI-luke
Ik zie mij hierbuiten vallen. Ik probeer meerdere mensen bij een leuk project te betrekken. Commentaar zal ik dan ook serieus nemen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

offtopic:
je flashplayer heeft trouwens kleine bug, je kan de balk niet slepen achter de tijdnotatie :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 28-11-2007 14:12 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• IZI-luke
SinergyX schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:12:
offtopic:
je flashplayer heeft trouwens kleine bug, je kan de balk niet slepen achter de tijdnotatie :P
Klopt, wordt gefixt. Thx :-)

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Vette site! Voor zover ik kan zien zitten er niet heel veel bugjes in.
Mss is mijn stageplek wel geinterreseerd in een dergelijke service, ik loop stage bij een webdevelopement bedrijfje :)

There is no replacement for displacement!

• IZI-luke
_eXistenZ_ schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:15:
Vette site! Voor zover ik kan zien zitten er niet heel veel bugjes in.
Mss is mijn stageplek wel geinterreseerd in een dergelijke service, ik loop stage bij een webdevelopement bedrijfje :)
Zakelijk ga ik hier nu even niet op in, maar als ze willen beta testen heel graag!

Verwijderd

Ik kan vanuit hier niet alles proberen, maar vanuit grafisch oogpunt kan ik wel zeggen dat ik de invoervelden niet altijd even duidelijk vind. Omdat ze één kleur zijn net als andere elementen op de website.

Ik heb overigen geen problemen met de snelheid hier.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

IZI-luke schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:12:
Ik zie mij hierbuiten vallen. Ik probeer meerdere mensen bij een leuk project te betrekken. Commentaar zal ik dan ook serieus nemen.
Als jou site wel wordt toegestaan om hier gechecked te worden, wat is dan de grens. Mag Yellows my first HTML site over Goudvissen ook hier komen? Mogen alle kleine wijzigingen van Flips portfolio site ook een topic krijgen? www.sitechecks.nl is ooit ontstaan omdat het toenmalige webdesign forum op tweakers overspoeld werd met sitecheck hier, sitecheck daar. niet echt hip om tussendoor te lezen.

Leuk idee, maar bij dit soort sites vallen en staan bij met hun business plan. Simpelweg een hogere bitrate aanbieden is niet genoeg om je te onderscheiden met alle Youtube, Joost en MSN video sites.

|{ brrr }] |

Verwijderd

Ziet er netjes uit, de prijzen zijn wat hoog maar ik weet niet of dit je uiteindelijke prijzen zijn :)

Overigens vind ik die uitleg door Iris wel grappig, geeft wel een leuke speelse draai aan het geheel.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

ff dicht *brb*

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik begrijp dat we op jobs.tweakers.net ook genoeg vacatures nodig hebben voor testers. Wellicht kan je daar de juiste mensen vinden.

Het forum is niet bedoeld om te werven (ook al is het voor beta-testen). We maken wat uitzonderingen, welke geheel te maken hebben met het uiteindelijke product, maar dan verwachten we eerst een email richting wgmods@tweakers.net met daarin je bedoelingen.

Dit wordt uiteindelijk een commercieel product en dat kost nou eenmaal geld (ook research, development en testing vallen daaronder ;))

Deze blijft dus dicht!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.