Ik ben op dit moment hard bezig met de ontwikkeling van een website waar je gemakkelijk alle gangbare formaten video kan uploaden en converteren naar Flash video. De website is nu in de Beta-testfase, dit houdt in dat de basisfunctionaliteiten werken (uploaden, plaatsen, kijken e.d). De kwaliteit is vele malen beter dan bijv. youtube.
Nu concerteren we naar 640x480 (of breedbeeld) met een bitrate van ongeveer 900Kbps.
Graag willen we dat er door zoveel mogelijk mensen flink getest gaat worden. Als je op de website klikt op registreren kun je voor demo account kiezen. Ik zorg ervoor dat alle account die tot a.s vrijdag 30 november worden aangemaakt minimaal 2 maanden actief zijn zodat je het ook echt voor jezelf kunt gebruiken.
Mijn eigen videooverzicht vind je hier: *spam*
Klik op registren en kies demo om je beta-test account aan te maken.
Voor de admins onders ons: Het is niet mijn bedoeling dit als commerciele boodschap over te laten komen, als ik ik iets moet aanpassen laat me dit even per mail weten, ik reageer binnen 15 minuten.
Nu concerteren we naar 640x480 (of breedbeeld) met een bitrate van ongeveer 900Kbps.
Graag willen we dat er door zoveel mogelijk mensen flink getest gaat worden. Als je op de website klikt op registreren kun je voor demo account kiezen. Ik zorg ervoor dat alle account die tot a.s vrijdag 30 november worden aangemaakt minimaal 2 maanden actief zijn zodat je het ook echt voor jezelf kunt gebruiken.
Mijn eigen videooverzicht vind je hier: *spam*
Klik op registren en kies demo om je beta-test account aan te maken.
Voor de admins onders ons: Het is niet mijn bedoeling dit als commerciele boodschap over te laten komen, als ik ik iets moet aanpassen laat me dit even per mail weten, ik reageer binnen 15 minuten.
[ Voor 1% gewijzigd door BtM909 op 28-11-2007 15:25 ]