Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Simpel javascript werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In mijn flash maak ik een tween en als die gedaan is wil ik een functie activeren. Dat lukt allemaal perfect, ook als ik trace is het een succes. Maar waarom gebeurt er niks als ik het een js functie in de html pagina wil starten??

Flash ActionScript:
1
2
3
4
var mijntween:Object = new Tween(clip_mc, "_x", Strong.easeOut, 0, 100, 3, true); mijntween.onMotionFinished = function(){ 
getURL("javascript:showtafel();"); 
//trace("gelukt")  //dit werkt perfect
}

In de head van mijn html dit:

HTML:
1
2
3
4
5
<script type="text/javascript"> 
function showtafel(){ 
tafel.style.display = "block"; alert("test") 
}
</script>

Als ik het script test vanuit een html link werkt het perfect, maar waarom niet vanuit flash?
Ik heb het ook al eens op een knop gezet in flash, maar ook zonder resultaat.

Wat doe ik verkeerd? / Wat is er mis?

Alvast bedankt!

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 28-11-2007 12:59 . Reden: code blokken ]

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:41

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

staan beide documenten op hetzelfde domein?

helpt het om <param name="allowScriptAccess" value="sameDomain" /> aan te zetten (alhoewel ik dacht dat dat andersom werkte, vanuit js flash waardes aangeven).

wat gebeurt er bij : getURL("javascript:window.alert('boe');showtafel();"); ?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
G*dverd*mme, nu kom ik er idd achter dat het effectief on line moet staan.

Lokaal js testen werkt dus niet met getURL, want als ik het on line gooi werkt het wel.
Verdorie toch hoe stom.

Bedankt voor je reactie.

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 10:50

_Thanatos_

Ja, en kaal

Is er niet een betere manier om vanuit flash met javascript te interfacen :?
Beetje knullig om dat met urls te doen, juist omdat het blijkbaar alleen werkt als het echt op een server staat, wat development dus kan bemoeilijken.

日本!🎌